Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motkjøring i tunnelen

Featured Replies

Herregud! For en gal mann! Håper virkelig at jeg innser at jeg ikke bør ha førerkortet lenger når jeg ikke er i stand til å kjøre.

Gal mann det der ja :eek: Men eg må seia at han var ikkje åleine. Utruleg mange idiotar der. Det lyser raudt og blinkar gult, men dei stoggar ikkje. Dei berre peisar på som om ingenting hadde skjedd. Burde teke sertifikatet ifrå ale som køyrde forbi raude lys i den tunnelen der. Like galskap det. For atl dei visste så kunne han ha snudd for å kome unna ein farleg situasjon lengre framme.

Ikke bare en gal sjåfør der nei, hva med alle de som dreit i varsellysene og kjørte selv om veien var stengt.

Ja, det var ikke bare sjåføren som putret avgårde i feil kjøreretning som er synderen her, er ganske mange ting en kan peke på i denne videoen.

Ellers er nok ikke lignende hendelser så alt for uvanlig, det er bare å se på hvor mange som stopper opp i Festnings- eller Vålerengatunnelen pga. tom tank ...