Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Samme som Even.

Også en ting til som er litt rart, har drømt noen ganger om en plass jeg aldrig har vært før, men når jeg kommer dit noen dager etterpå så kjenner jeg det så godt igjen fra drømmen, enda jeg aldrig har vært der før. :crazy:

Skrevet

Sånn som Emil sier har jeg mangen ganger fått flashback, det er som Emil sier! Du går kanskje en plass du aldri har vært før, men plutselig kjenner du deg igjen

Merkelig fenomen!

Skrevet

Får jo Deja Vu i blandt, men er nok bare det at den følelsen du har, samt omgivelsene dine får deg til å tro at du har opplevd det før.

Skrevet
  • Forfatter

Ja det har jeg også hadd, det er rart for plutselig får jeg sånn følelse "Åjj, dette har jeg gjort/opplevd før!"

Men i denne drømmen så jeg meg selv når jeg var liten og helt fram til i dag, jeg var liksom flue på veggen og fikk med meg ting som ble sagt og gjort, jeg så meg selv leke, sove, spise.

Haha, er jo ikke overtroisk, men herregud var en ekkel følelse når jeg kom på drømmen :crazy: .

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …