January 16, 201016 yr Merkelig tråd dette, men lurer på om du noen gang har drømt livet i reprise? :eek: :crazy:
January 16, 201016 yr Nei, men jeg har drømt noe som kommer til og skje. F.eks at jeg møtte på akkuratt den personen. Så noen dager etter på: Hei!
January 16, 201016 yr Samme som Even. Også en ting til som er litt rart, har drømt noen ganger om en plass jeg aldrig har vært før, men når jeg kommer dit noen dager etterpå så kjenner jeg det så godt igjen fra drømmen, enda jeg aldrig har vært der før. :crazy:
January 17, 201016 yr jeg drømmer av og til frammover i tid Sist så kjete jeg meg igjenn i et øyeblikk
January 17, 201016 yr Sånn som Emil sier har jeg mangen ganger fått flashback, det er som Emil sier! Du går kanskje en plass du aldri har vært før, men plutselig kjenner du deg igjen Merkelig fenomen!
January 17, 201016 yr Får jo Deja Vu i blandt, men er nok bare det at den følelsen du har, samt omgivelsene dine får deg til å tro at du har opplevd det før.
January 17, 201016 yr Har selv hatt den dejavu feelingen noen ganger. Men er egentlig litt enig med Audun
January 17, 201016 yr Author Ja det har jeg også hadd, det er rart for plutselig får jeg sånn følelse "Åjj, dette har jeg gjort/opplevd før!" Men i denne drømmen så jeg meg selv når jeg var liten og helt fram til i dag, jeg var liksom flue på veggen og fikk med meg ting som ble sagt og gjort, jeg så meg selv leke, sove, spise. Haha, er jo ikke overtroisk, men herregud var en ekkel følelse når jeg kom på drømmen :crazy: .
January 17, 201016 yr Har fått Deja Vu mange ganger, og de siste gangene så har jeg avbrutt folk midt i setningen og sagt poenget de skulle fram til. Er litt skummelt ja.
January 17, 201016 yr Litt ualvorlig nu.. -> Nei, men heller det enn de reprisene av Hotel Cæsar som går/gikk :grin: Har hatt deja vu, det er litt skremmende, men :grin: