Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Livet i reprise?

Featured Replies

Samme som Even.

Også en ting til som er litt rart, har drømt noen ganger om en plass jeg aldrig har vært før, men når jeg kommer dit noen dager etterpå så kjenner jeg det så godt igjen fra drømmen, enda jeg aldrig har vært der før. :crazy:

Sånn som Emil sier har jeg mangen ganger fått flashback, det er som Emil sier! Du går kanskje en plass du aldri har vært før, men plutselig kjenner du deg igjen

Merkelig fenomen!

Får jo Deja Vu i blandt, men er nok bare det at den følelsen du har, samt omgivelsene dine får deg til å tro at du har opplevd det før.

• Author

Ja det har jeg også hadd, det er rart for plutselig får jeg sånn følelse "Åjj, dette har jeg gjort/opplevd før!"

Men i denne drømmen så jeg meg selv når jeg var liten og helt fram til i dag, jeg var liksom flue på veggen og fikk med meg ting som ble sagt og gjort, jeg så meg selv leke, sove, spise.

Haha, er jo ikke overtroisk, men herregud var en ekkel følelse når jeg kom på drømmen :crazy: .