Kenneth Rønning Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Merkelig tråd dette, men lurer på om du noen gang har drømt livet i reprise? :eek: :crazy: Siter
Kenneth Rønning Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Skrevet 16. januar 2010 Ikke at jeg tror på noe sånn overtroiske greier altså, hehe. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Nei, men jeg har drømt noe som kommer til og skje. F.eks at jeg møtte på akkuratt den personen. Så noen dager etter på: Hei! Siter
Emil Topstad Skrevet 16. januar 2010 Skrevet 16. januar 2010 Samme som Even. Også en ting til som er litt rart, har drømt noen ganger om en plass jeg aldrig har vært før, men når jeg kommer dit noen dager etterpå så kjenner jeg det så godt igjen fra drømmen, enda jeg aldrig har vært der før. :crazy: Siter
andreas nærbø Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 jeg drømmer av og til frammover i tid Sist så kjete jeg meg igjenn i et øyeblikk Siter
Harald Strand Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Sånn som Emil sier har jeg mangen ganger fått flashback, det er som Emil sier! Du går kanskje en plass du aldri har vært før, men plutselig kjenner du deg igjen Merkelig fenomen! Siter
Audun Grun Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Får jo Deja Vu i blandt, men er nok bare det at den følelsen du har, samt omgivelsene dine får deg til å tro at du har opplevd det før. Siter
Sindre Holberg Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Har selv hatt den dejavu feelingen noen ganger. Men er egentlig litt enig med Audun Siter
Kenneth Rønning Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Skrevet 17. januar 2010 Ja det har jeg også hadd, det er rart for plutselig får jeg sånn følelse "Åjj, dette har jeg gjort/opplevd før!" Men i denne drømmen så jeg meg selv når jeg var liten og helt fram til i dag, jeg var liksom flue på veggen og fikk med meg ting som ble sagt og gjort, jeg så meg selv leke, sove, spise. Haha, er jo ikke overtroisk, men herregud var en ekkel følelse når jeg kom på drømmen :crazy: . Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Har fått Deja Vu mange ganger, og de siste gangene så har jeg avbrutt folk midt i setningen og sagt poenget de skulle fram til. Er litt skummelt ja. Siter
Geir G Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Deja vu er et tegn på at hverdagen din er forutsigbar... Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 17. januar 2010 Skrevet 17. januar 2010 Litt ualvorlig nu.. -> Nei, men heller det enn de reprisene av Hotel Cæsar som går/gikk :grin: Har hatt deja vu, det er litt skremmende, men :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.