Skrevet 16. november 2009 15 år Da kan jeg fortelle at jeg har organisert litt i forhold til FLG 2010 og ber de som synes dette er stas om og holde av denne helgen.
Skrevet 16. november 2009 15 år Haha, da blir det FLG i stedet for bursdagsfeiring, lett! 8-10. er notert
Skrevet 16. november 2009 15 år Her må jeg vel se hva jeg kan få til, ja, for mest sansynlig er jeg da tilbake i Norge. Det blir i så fall første gang på FLG...
Skrevet 16. november 2009 15 år Hm, får se hva jeg gjør til nesteår, men vi får se. Kansje det blir no av.
Skrevet 16. november 2009 15 år JEG ER MED. Makan til pågangsmot er det lenge siden jeg har sett. Stå på Geir
Skrevet 17. november 2009 15 år Midt i elgjakta! Men man må jo prioritere, elgen er i skauen helga etter også.
Skrevet 17. november 2009 15 år Hyggelig å høre at det blir FLG neste år! Må vel snart gjøre min deby der...
Skrevet 17. november 2009 15 år Hyggelig. Riktig nok bursdagshelgen min, som i år.... men neste år fyller jeg ikke rundt så da er det muligheter.
Skrevet 17. november 2009 15 år Jeg er garantert der neste år, den gangen skal jeg fly litt mer enn en gang he he. Håper dere får ordnet på Clarion
Skrevet 18. november 2009 15 år Hei folkens, det vil ikke komme noe mere informasjon rundt dette før i Januar, men fasiliteter er booket, og div sammarbeids partnere er på banen. Så jeg kan bekrefte at FLG2010 er en realitet denne helgen.
Skrevet 18. november 2009 15 år For å spørre; Blir det på Clarion? Jeg må si at opplegget på hotellet var terningkast 6. Lett tilgang til mat, flotte rom og saler samt muligheten til noe attåt. Det å ligge på gulvet i en hanger eller etc blir ikke det samme.....
Skrevet 18. november 2009 15 år Kjempe! Skal gjøre mitt ytterste for å komme enda engang, var kjekt å vere med i år.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.