November 16, 200915 yr Da kan jeg fortelle at jeg har organisert litt i forhold til FLG 2010 og ber de som synes dette er stas om og holde av denne helgen.
November 16, 200915 yr Her må jeg vel se hva jeg kan få til, ja, for mest sansynlig er jeg da tilbake i Norge. Det blir i så fall første gang på FLG...
November 17, 200915 yr Midt i elgjakta! Men man må jo prioritere, elgen er i skauen helga etter også.
November 17, 200915 yr Hyggelig. Riktig nok bursdagshelgen min, som i år.... men neste år fyller jeg ikke rundt så da er det muligheter.
November 17, 200915 yr Jeg er garantert der neste år, den gangen skal jeg fly litt mer enn en gang he he. Håper dere får ordnet på Clarion
November 18, 200915 yr Hei folkens, det vil ikke komme noe mere informasjon rundt dette før i Januar, men fasiliteter er booket, og div sammarbeids partnere er på banen. Så jeg kan bekrefte at FLG2010 er en realitet denne helgen.
November 18, 200915 yr For å spørre; Blir det på Clarion? Jeg må si at opplegget på hotellet var terningkast 6. Lett tilgang til mat, flotte rom og saler samt muligheten til noe attåt. Det å ligge på gulvet i en hanger eller etc blir ikke det samme.....
November 18, 200915 yr Kjempe! Skal gjøre mitt ytterste for å komme enda engang, var kjekt å vere med i år.