Thomas Berg Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 Pappa'n min var flyger i Busy Bee (på Friendship) - det hadde vært moro å kunne vise fram de flyene for ham i FS2002... Forholdene ligger kanskje bedre til rette idag for et nytt flyselskap, Braathens og SAS har vel ikke råd til å dumpe prisene en gang til ? Thomas Siter
Dag Johansen Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Skrevet 23. mai 2002 quote: Norwegian Air Shuttle (NAS) vil ta opp kampen med SAS, men først må navnet endres. - NAS ligner for mye på SAS, sier direktør Stig Willassen. Les mer i Nettavisen Kanskje vi får ta fram modellene til BusyBee i filblioteket og gjøre dem klar til FS2002? Siter
Per Magnus Østhus Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Hva heter faren din?? Var med i ei ulykke med BusyBee i 1989 fra Haugesund til Værnes. Høyre motoren eksploderte rett etter takeoff og vi nødlanda på sola. Var 3 år gammel da men husker det allikevel! Husker ikke navnet på pilotene, men hvis jeg får høre de så husker jeg dem nok:) tror den ene hette edvin llr.no Siter
Helge Bø Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 Leste en plass at det nye navnet blir Wing? Men NAS lover at prisene skal konkurrere med toget, uten reduksjon i service...da blir nok SAS danket ut på pris ja Skal bli herlig å få bort de blodiglene med monopolet deres Siter
Thomas Berg Skrevet 26. mai 2002 Skrevet 26. mai 2002 quote: Husker ikke navnet på pilotene, men hvis jeg får høre de så husker jeg dem nok:) tror den ene hette edvin llr.no Har hørt om den episoden, men han var ikke med der heldigvis... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.