Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom kvinnen hadde blitt drept hadde jeg syntes veldig synd på den kvinnelige t-banesjåføren. Slik det ser ut på videobildene har enten kvinnen et svært stygt illebefinnende, (noe jeg finner usannsynlig) eller så er hun rusa på et eller annet. Uansett kan man lære av slikt at det er viktig å stå bak sperrelinjen inntil toget har kommet til en full stans på stasjonen. Og ihvertfall ikke balansere på et bein :P

Skrevet

Hun falt jo ganske stygt, så det ut som ihvertfall. Jeg mener kanskje slag mot hodet + sterkt beruset gjør at du ikke akkurat blir kvikk. Hun prøver å reise seg, men det funket hvist dårlig.

Er nok det vi kaller FLAKS da :)

Skrevet

Hehe... :grin: Den var jaggu god Alexander :grin:

Etter alle de ulykkene ved en jernbane i den siste tiden, så bør folk generelt ha mye større respekt på hvor dem faktisk oppholder seg. Selv om det er markert med diverse linjer for å ha en viss sikker avstand til evt. tog/t-bane, så holder jeg min egen risiko sone som er litt lengre unna jernbaneskinnene. Og når evt. en bom går ned rett foran nesen, så sier det seg selv at da er overgangen stengt fordi et tog plutselig kommer.

Man k_ø_d_d_e_r ikke med NSB å jernbanen og tror at dette stopper med det første.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...