November 10, 200916 yr Se videoen: http://www.dagbladet.no/2009/11/10/nyheter/t-bane/utenriks/8968663/
November 10, 200916 yr Dersom kvinnen hadde blitt drept hadde jeg syntes veldig synd på den kvinnelige t-banesjåføren. Slik det ser ut på videobildene har enten kvinnen et svært stygt illebefinnende, (noe jeg finner usannsynlig) eller så er hun rusa på et eller annet. Uansett kan man lære av slikt at det er viktig å stå bak sperrelinjen inntil toget har kommet til en full stans på stasjonen. Og ihvertfall ikke balansere på et bein
November 10, 200916 yr Hun ser en smule rusa ut, men hun har iallefall vett nok til og legge seg flat med armen over ansiktet når hun ser at toget kommer.
November 10, 200916 yr Utrolig at dette gikk bra gitt. Er dessverre altfor mange tragiske hendelser mellom tog og personer. Husk: Respekter sperrelinjen, gjerne gå enda litt tilbake, og for guds skyld aldri prøv å kryss et togspor! Endring: Så gikk det galt ja...
November 10, 200916 yr Makan til flaks! Enten var hun for ruset til å se at toget kom, eller så hadde hun rett og slett lagt seg til rette for å la det som kom, komme.. :eek: Godt det gikk bra!
November 10, 200916 yr Hun falt jo ganske stygt, så det ut som ihvertfall. Jeg mener kanskje slag mot hodet + sterkt beruset gjør at du ikke akkurat blir kvikk. Hun prøver å reise seg, men det funket hvist dårlig. Er nok det vi kaller FLAKS da
November 10, 200916 yr En optimist er en person som tror at toget kommer raskere om man lener seg ut mot banen for å se om den kommer...
November 10, 200916 yr Hehe... :grin: Den var jaggu god Alexander :grin: Etter alle de ulykkene ved en jernbane i den siste tiden, så bør folk generelt ha mye større respekt på hvor dem faktisk oppholder seg. Selv om det er markert med diverse linjer for å ha en viss sikker avstand til evt. tog/t-bane, så holder jeg min egen risiko sone som er litt lengre unna jernbaneskinnene. Og når evt. en bom går ned rett foran nesen, så sier det seg selv at da er overgangen stengt fordi et tog plutselig kommer. Man k_ø_d_d_e_r ikke med NSB å jernbanen og tror at dette stopper med det første.
November 10, 200916 yr nei. Et tog som kjører i 160km/t bruker litt tid på å stoppe. Avhengig av sammensetning og om det er gods eller ikke, så veier det gjerne opp mot 1000 tonn. Malmtoget i Narvik veier rundt 4000 tonn.
November 10, 200916 yr Denne her va vel kanskje enda mer mirakuløs: http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/moren-mistet-barnevogn-i-togsporet-baby-overlevde-2957231.html
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.