Skrevet 23. oktober 2009 15 år Hei! Med opppfølger til "Hva kjører du?", stiller jeg følgende spørsmål? Hva er dine tre største favoritt biler? Mine: 1. Ford Shelby Mustang GT500 2. Lamborghini Murcielago LP670-4 SV 3. Aston Martin V12 Vanquish Legg gjerne ved bilde slik jeg har gjort. Mvh Eivind
Skrevet 23. oktober 2009 15 år Nummer1. :cool: Mercedes s65 AMG carlsson edition Nummer 2. Lamborghini Murcilago http://www.compautosearch.com/files/cars/car6.jpg Nummer 3. Ferrari F50 http://www.autocult.com.au/img/gallery/full/TorqueOmata1418.jpg
Skrevet 23. oktober 2009 15 år 1) Mustang GT 2) Hvilken som helst bil med masse elektroniske duppedingser
Skrevet 23. oktober 2009 15 år 1. Audi RS4 Avant 2. Lamborghini Murcielago LP670-4 SV 3. Mercedes Maybach Landaulet Mer komfortsabel bil å være passasjer i skal man lete lenge etter!
Skrevet 23. oktober 2009 15 år Jøss så kjedelige, og uklassiske man var her da! 1. Jensen Interceptor <3 2. Machobilen over alle machobiler - Humvee! 3. Volkswagen Touareg R50
Skrevet 23. oktober 2009 15 år Valget er enkel. Aston Martin. Ingen tvil de lager verdens peneste biler. eks: DBS Volante Skal man ha noe biligere. Honda Civic eller Accord Som en gammel Toyota Celica eier med 3 år bak mk6 og 5 år bak mk7, vil trolig gå til anskaffelse av: og hvis ikke så blir det nye civicen, som trolig vil se slik ut EDIT: Jeg må legge den til.
Skrevet 23. oktober 2009 15 år Disse må vel være: Nr 1 BMW 3/M3 Nr 2 Mazda MX-5 Nr 3 Nissan GT-R Å ja, for ikke å glemme Aston Martin sine 2000-2010 modeller!
Skrevet 23. oktober 2009 15 år En Supra? But why Det vil du forstå den dagen alle de andre sportsbilene står i veikanten med motorstopp. :grin:
Skrevet 23. oktober 2009 15 år 1. Chevrolet Corvette ZR1 [video:youtube]c9wbe2HNrAg Jay Leno har selvfølgelig en... [video:youtube]UpunhO_bBe8
Skrevet 24. oktober 2009 15 år Den Covetten er helt rå og kjøre, fra C6 ble introdusert har disse hatt en helt annen handling, litt mere fast italian oppsett, meget sidestabile med enorme ytelser. En liten spesialitet er at de er med sitt spesielle hjuloppheng er kapable til bra med G grefter, noe som gjør at bånnpanna er fjernet og alt av olje leveres i overtykk. Det er også heads up med g måler. Jeg har kjørt både Zr1 og C6 samt lamboen der, og corvetten var mest morro,,,rå kraft.
Skrevet 24. oktober 2009 15 år Nice! :grin: Leide selv en Z06 I Vegas i sommer.Var rå den også.Synes det er så digg at Corvetten koster bare 100 000 Dollar ,kontra de andre Superbilene på 500 000 dollars...
Skrevet 24. oktober 2009 15 år Kan ikke velge en drømmebil, jeg vil jo ha flere. Kunne godt tenke meg en BMW M6, en tiltalende blanding av komfort og kjøremaskin. Ellers har jeg en viss dragning mot ulv i fåreklær, og liker også litt umoderne ukultivert motorkarakteristikk. Altså kort sagt alt som plystrer, snøfter, kvittrer, hyler, og fnyser, og gjerne noe som har drift på alle hjul. Biler ala Mazda 323GTX, Lancia Delta Intergrale HF, syns jeg fortsatt er noen morsomme småtasser.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.