Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hva er din favorittbil?

Featured Replies

Hei!

 

Med opppfølger til "Hva kjører du?", stiller jeg følgende spørsmål?

 

Hva er dine tre største favoritt biler?

Mine:

 

1. Ford Shelby Mustang GT500

600-shelby-mustang.jpg

 

2. Lamborghini Murcielago LP670-4 SV

Murcielago_LP_670-4_SV.jpg

 

3. Aston Martin V12 Vanquish

aston_martin_v12_vanquish_s_04_manu_01.jpg

 

Legg gjerne ved bilde slik jeg har gjort.

 

Mvh

Eivind :)

1. Audi RS4 Avant

audi-rs4-avant-741207.jpg

 

2. Lamborghini Murcielago LP670-4 SV

lamborghini_murcielago_lp670_4_sv_main_630-0302.jpg

 

3. Mercedes Maybach Landaulet

maybach-landaulet.jpg

Mer komfortsabel bil å være passasjer i skal man lete lenge etter!

Litt av et tredjebilde du har der Even :grin:

Valget er enkel.

Aston Martin. Ingen tvil de lager verdens peneste biler.

eks:

DBS Volante

aston_martin_dbs_volante_images_001.jpg

 

Skal man ha noe biligere.

Honda Civic

2008%20honda-civic-type-r.jpg

eller Accord

2009-honda-accord.jpg

 

Som en gammel Toyota Celica eier med 3 år bak mk6 og 5 år bak mk7, vil trolig gå til anskaffelse av:

toyota-ft-86-concept-585.jpg

og hvis ikke så blir det nye civicen, som trolig vil se slik ut

hon-civic-2010-01.jpg

 

EDIT:

Jeg må legge den til.

mazda-mx5-roadster-01.jpg

Disse må vel være:

 

Nr 1 BMW 3/M3

dct1.jpg

 

 

Nr 2 Mazda MX-5

mazda-mx5-bigg-front.jpg

 

Nr 3 Nissan GT-R

nissan-gtr-image-gallery-exterior-1wallpaper_1280x1024.jpg

 

Å ja, for ikke å glemme Aston Martin sine 2000-2010 modeller!

Den Covetten er helt rå og kjøre, fra C6 ble introdusert har disse hatt en helt annen handling, litt mere fast italian oppsett, meget sidestabile med enorme ytelser. En liten spesialitet er at de er med sitt spesielle hjuloppheng er kapable til bra med G grefter, noe som gjør at bånnpanna er fjernet og alt av olje leveres i overtykk. Det er også heads up med g måler. Jeg har kjørt både Zr1 og C6 samt lamboen der, og corvetten var mest morro,,,rå kraft.

Ahhh . Vegas Vegas, ingen ting er som Vegas....Sin City :-)

Kan ikke velge en drømmebil, jeg vil jo ha flere.

 

Kunne godt tenke meg en BMW M6, en tiltalende blanding av komfort og kjøremaskin.

 

Ellers har jeg en viss dragning mot ulv i fåreklær, og liker også litt umoderne ukultivert motorkarakteristikk. Altså kort sagt alt som plystrer, snøfter, kvittrer, hyler, og fnyser, og gjerne noe som har drift på alle hjul. Biler ala Mazda 323GTX, Lancia Delta Intergrale HF, syns jeg fortsatt er noen morsomme småtasser.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.