Christian Andrè Todal Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Er det bare meg eller fungerer søkemotoren dårlig i dette forumet? Jeg har prøvd å søke på flere ting, men treffer ingenting. Noen ganger treffer jeg alt annet enn det jeg søker på osv. Noen som har gode erfaringer fra søkingen? Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Tror den søkefunksjonen har tatt kvelden, jeg får heller ikke opp noe av det jeg ønsker når jeg søker. Siter
Anders Moen Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Fungerer fint her, så lenge jeg går til avansert søk vel og merke edit; Nei, nå fungerte den hurtigsøk-funksjonen og nå Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Med mindre det du leter etter ligger i Snackbaren så kan du bruke google... F.eks får du dette resultatet om du søker på DC10 site:flightsim.no Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 8. september 2009 Forfatter Skrevet 8. september 2009 Søker som regel på problemstillinger jeg møter på som gjerne andre har spurt om tidligere på forumet så jeg slipper å lage duplicate innlegg. Men jeg har egentlig aldri funnet det jeg har søkt etter på forumet, så det var derfor jeg måtte spørre. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.