September 8, 200916 yr Er det bare meg eller fungerer søkemotoren dårlig i dette forumet? Jeg har prøvd å søke på flere ting, men treffer ingenting. Noen ganger treffer jeg alt annet enn det jeg søker på osv. Noen som har gode erfaringer fra søkingen?
September 8, 200916 yr Tror den søkefunksjonen har tatt kvelden, jeg får heller ikke opp noe av det jeg ønsker når jeg søker.
September 8, 200916 yr Fungerer fint her, så lenge jeg går til avansert søk vel og merke edit; Nei, nå fungerte den hurtigsøk-funksjonen og nå
September 8, 200916 yr Med mindre det du leter etter ligger i Snackbaren så kan du bruke google... F.eks får du dette resultatet om du søker på DC10 site:flightsim.no
September 8, 200916 yr Author Søker som regel på problemstillinger jeg møter på som gjerne andre har spurt om tidligere på forumet så jeg slipper å lage duplicate innlegg. Men jeg har egentlig aldri funnet det jeg har søkt etter på forumet, så det var derfor jeg måtte spørre.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.