Skrevet 31. juli 2009 15 år Hei! Noen som vet hvor jeg kan finne vær/vind kart for Norge? Og, noen som vet hvor jeg kan finne altitude kart for Norge? Mvh Eivind Takknemlig for svar.
Skrevet 31. juli 2009 15 år Se her http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=490440&Searchpage=1&Main=62421&Words=jeppesen&Search=true#Post490440
Skrevet 31. juli 2009 15 år Har søkt meg ihjel uten hell. Noen som vet hvor jeg kan finne minimum og maximum altitude kart for Norge? Mvh Eivind
Skrevet 1. august 2009 15 år Kart som viser hvor høyt eller lavt jeg må fly, tegnet inn masse airways. Altitude chart er vel det det heter.
Skrevet 1. august 2009 15 år Minstehøyder for airways, MEA er inntegnet i underveiskartene. Ved noen tilfeller har du også max høyder i form av Maximum Authorized Altitudes (MAA), men normalt sett er max høyden begrenset av flyets ytelser og da må du se i tabeller som tilhører den flytypen som du flyr.
Skrevet 1. august 2009 15 år Kart som viser hvor høyt eller lavt jeg må fly, tegnet inn masse airways. Altitude chart er vel det det heter. www.navigraph.com
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.