Posted July 31, 200915 yr Hei! Noen som vet hvor jeg kan finne vær/vind kart for Norge? Og, noen som vet hvor jeg kan finne altitude kart for Norge? Mvh Eivind Takknemlig for svar.
July 31, 200915 yr Se her http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=490440&Searchpage=1&Main=62421&Words=jeppesen&Search=true#Post490440
July 31, 200915 yr Har søkt meg ihjel uten hell. Noen som vet hvor jeg kan finne minimum og maximum altitude kart for Norge? Mvh Eivind
August 1, 200915 yr Kart som viser hvor høyt eller lavt jeg må fly, tegnet inn masse airways. Altitude chart er vel det det heter.
August 1, 200915 yr Minstehøyder for airways, MEA er inntegnet i underveiskartene. Ved noen tilfeller har du også max høyder i form av Maximum Authorized Altitudes (MAA), men normalt sett er max høyden begrenset av flyets ytelser og da må du se i tabeller som tilhører den flytypen som du flyr.
August 1, 200915 yr Kart som viser hvor høyt eller lavt jeg må fly, tegnet inn masse airways. Altitude chart er vel det det heter. www.navigraph.com