Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Da har jeg ankommet Paris, og i morgen venter Paris Airshow. Det blir spennende, blir vel litt større enn det vi er vant til i Norge. Noen andre som er her?

Skrevet

Vil gjerne høre hva dere syns om Rafale-displayet der, siden det er et av de displayene jeg ser mest frem til på RIAT i år, så hadde det vært artig å høre om det er noe særlig.

Skrevet
  • Forfatter

Gjerdene var så høye, desverre. Men det var egentlig ikke noe problem. Det var faktisk et større problem at jeg ikke smørte på meg solkrem i dag tidlig... Ganske solbrent!

Selv synes jeg høydepunktet var A380.

Airbus hadde visst fått over 50 bestillinger på forskjellige fly i løpet av den uken som har gått (det har vært fagmesse). Boeing bare to.

Glemte forresten å si at de fleste bildene er tatt av min kone :)

Skrevet
Det var faktisk et større problem at jeg ikke smørte på meg solkrem i dag tidlig... Ganske solbrent!
Hehe, den bommerten har jeg gjort også, fordelen er at det er en ting man bare glemmer èn gang ;)
Skrevet

Fikk tatt noen bilder i dag, men kvaliteten pâ enkelte er vel ganske dârlig. Fikk en video fra A380 displayet i tillegg.

Lager en post i bildeforumet nâr bildene er opplastet ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …