June 18, 200916 yr Da har jeg ankommet Paris, og i morgen venter Paris Airshow. Det blir spennende, blir vel litt større enn det vi er vant til i Norge. Noen andre som er her?
June 18, 200916 yr Håper det kommer skikkelige spion bilder på forumet her og at du/dere får det trivelig der nede
June 19, 200916 yr Vil gjerne høre hva dere syns om Rafale-displayet der, siden det er et av de displayene jeg ser mest frem til på RIAT i år, så hadde det vært artig å høre om det er noe særlig.
June 19, 200916 yr Author Da er flyshowet over for i dag, og jeg sitter igjen med mange inntrykk å fordøye. Her er noen bilder:
June 19, 200916 yr Author Gjerdene var så høye, desverre. Men det var egentlig ikke noe problem. Det var faktisk et større problem at jeg ikke smørte på meg solkrem i dag tidlig... Ganske solbrent! Selv synes jeg høydepunktet var A380. Airbus hadde visst fått over 50 bestillinger på forskjellige fly i løpet av den uken som har gått (det har vært fagmesse). Boeing bare to. Glemte forresten å si at de fleste bildene er tatt av min kone
June 19, 200916 yr Det var faktisk et større problem at jeg ikke smørte på meg solkrem i dag tidlig... Ganske solbrent!Hehe, den bommerten har jeg gjort også, fordelen er at det er en ting man bare glemmer èn gang
June 20, 200916 yr Fikk tatt noen bilder i dag, men kvaliteten pâ enkelte er vel ganske dârlig. Fikk en video fra A380 displayet i tillegg. Lager en post i bildeforumet nâr bildene er opplastet