Gå til innhold

Ikkje verdens smartaste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neppe den skarpeste kniven i skuffen, nei... :grin:

Jeg vet at bensinpumper blir "røsket" vekk i Alta fra tid til annen. Hvem som gjør det varierer, det kan være både turister og lokalfolk. Men der har de i alle fall skammvett nok til å la være å henvende seg til VG.... ;)

Skrevet

Ler så jeg griner her :grin: :grin: :grin:

Sitat fra VG:

- Burde fylle opp tanken

- Det er en stor bulk ved siden av bensinlokket. Jeg syns de kan fylle opp tanken min som takk for tort og svie, sier hun.

Hun forteller at hun opplevde episoden som skremmende og mener bensinstasjonen bør merke pumpene bedre.

- Jeg stoppet med en gang jeg skjønte at noe var galt. Jeg skjønner ikke hvorfor de kom med et brannslukkingsapparat - for jeg så ingen flammer. Jeg er bare forbannet over den bulken de har laget i bilen min, sier hun.

:grin: :grin:

Skrevet
- Jeg stoppet med en gang jeg skjønte at noe var galt. Jeg skjønner ikke hvorfor de kom med et brannslukkingsapparat - for jeg så ingen flammer. Jeg er bare forbannet over den bulken de har laget i bilen min, sier hun.
Haha, bulken de har laget? Det burde vel egentlig ikke være noen tvil om hvem som skal betale både for bensinpumpa og skadene på bilen her, hun kunne godt ha betalt litt ekstra for dumhet også :P
Skrevet

De har ansvaret fordi det sto ingen lapp om att pumpene var tomme!,,,, :sleep:

Burde kansje heller sette en lapp midt forran øya hennes " Hold deg i senga, du er for dum til å være oppegående, På forhånd takk mvh: sivilisasjonen."

Erre mulig altså :eek:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...