Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle flightsim - og flyinteresserte medlemmer i Bergensområdet, siden forsøket på et Peppestreff i julen mislyktes har vi ikke hørt noe mer om dette, så nå er det på tide å prøve på nytt. Derfor har vi i "arrangementskomiteen" bestemt oss for å prøve et nytt Peppes-treff fredag 19. juni klokken 1800(?)

Svar i denne tråden om dere ønsker å være med så vi får en oversikt over hvor mange vi blir og om vi trenger å bestille bord.

Sted blir en av restaurantene i sentrum, sannsynligvis den på Torget med mindre noen har noen store innvendinger på dette.

Skrevet

Det burde gå for meg også det mtp busser til og fra bergen fra Austrheim.. Skal ikke se bort fra meg også. :)

Men burde det ikke være bedre og ligge denne posten i kaffekroken, evt. poste den på nytt der? Er mange fler som kikke der enn i snackbaren ;)

Skrevet

Jeg er med dere i tankene!!

Kommer over først en mnd. senere men da blir det kun en uke på Tysnes.

Hadde vært artig å truffet hr. Lygre da. Kan det passe?

PS: Mener ikke å ødelegge posten deres... men gjør et forsøk.

Skrevet

Det kan du bestemme helt selv. Men en anbefaling fra doktor ville vært at du helst spiste én gang før neste fredag. Helst litt strategisk plassert som midt på uken.

Og du kan erstatte resten av måltidene med å ta et brett med slankepiller og omega3 hver dag. For å holde deg frisk og slank!

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Dessverre folkens så kom det noe i veien som gjør at jeg ikke kan komme på fredag, uheldigvis :(

Skrevet

Da har jeg bestilt bord på fredag. Om det er noen som ikke har tid til å være så lenge eller ikke rekker å være der klokken 18 så er det hyggelig om dere stikker innom og sier hei allikevel :), vi blir der nok noen timer.

Bordet står på mitt navn, har fått referansenummer 172766 om det skulle være nødvendig. Om noen vil ha mobilnummeret mitt kan dere få det over PM

Skrevet

Supert. Jeg må bare finne ut når jeg skal slippe madammen av på flesland. Jeg må bare prøve å lure meg unna å skylde på ett viktig møte eller noe, for elles får jeg bare en lang lekse med noe om prioriteringer og noe greier :o

Skrevet

Dette må være mitt første innlegg her på jeg vet ikke hvor lenge. Og jeg som hadde lovet dyrt og hellig å stille opp måtte pent tåle kraftig irettesettelse da jeg fikk en lettere irritert Arild på telefonen. Jeg glemte desverre hele pizzatreffet...!!

Jeg fikk pent beskjed om å komme med en offentlig beklagelse, så til alle sammen:

Unnskyld!

(snakkes kanskje neste gang!)

Skrevet

Takker for et flott treff, vi snakket om mye og hygget oss, eg koste meg i hvertfall! :D Dette må vi da få til oftere!

Kommer to bilder fra treffet og noen fra torget på vei til Zachen! :grin: Hva er Bergen uten litt regn..? :grin:

IMG_7085copy.jpg

IMG_7088copy.jpg

Fra venstre: Torstein Sønstabø, Arild Oldervoll, Tord Øvrebotten og Paul Thomas Kvam :)

IMG_7125.jpg

IMG_7124.jpg

Igjen, takker for et hyggelig treff og ha en fortsatt flott helg!

Mvh Tommy! :D

Skrevet

Ja, takk for i kveld folkens. Det var veldig hyggelig å møte de som dukket opp. Desverre ble det litt frafall i rekkene, men det er jo sånnt en må regne med, og vi som var der hadde det veldig kjekt. Var veldig interessant, og jeg tror virkelig at vi har noe å bygge videre på (for de som ikke var der: detaljer kommer nok).

Håkon: Trodde ikke at du tok meg seriøst, men respekt til deg for unnskyldningen, den er akseptert ;). Vi snakkes vel på søndag?

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Så ut som det var koslig! Håper da det ikke er så lenge til neste treff :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...