Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter

..men må ikke glemme at vi lever i norge...og som vi jo vet: Alt som er gøy = ulovlig!

Finner sikkert på noe..for bråkete, for farlig brannmessig, de finner nok på noe skal du se :)

Skrevet

Artig sak, likt å hatt en slik ja!

Er en mann i Tyskland som har laget en ganske svær kopi av en LH744, med 4 jetmotorer tror jeg. Må ha rullebane for å ta av. Er vel over 2 meter tenker jeg. Koster en halv mill ++

Folk har for mye penger.. riktig nok før finanskrisen..

Skrevet
...Er en mann i Tyskland som har laget en ganske svær kopi av en LH744, med 4 jetmotorer tror jeg. Må ha rullebane for å ta av. Er vel over 2 meter tenker jeg. Koster en halv mill ++...

Tror det er samme fyren som har laget denne A380 også.:)

Han hadde en hjemmeside, men den ser ut til å være fordufta.

Skrevet

Tom, jeg drev en del med modellfly, og enkelte i klubben hadde en Eurofighter med turbin.

Når de går i bakken er det snakk om 50 til 100k.

Denne A380, har enten 2 eller 4 turbiner og da er det 40 - 130k i bare motorer, så det gir en liten bilde.

Skrevet

Denne må du fly på flyplass....Eggemoen for eksempel....og så må du ha forsikring..... Motorene koster ca 35000 pr stk x 4 pluss servoer for ca 25000.- tenker jeg, og byggesettet ca 20-25000 tenker jeg...pluss radio, sender, luft system hjul etc....blir noe pæng ja...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …