Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nu er misc. expense jo ikke bare mad og drikke men også andre ting. Så tror ikke du "bare" kan ændre mad-og-drikke priserne. Det er jo nærmest 6 gange mere end de priser du har nu. Og det er jeg sikker på, at folk ikke vil betale.

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Northern feirer stor framgang i både rutenett, passasjertall og antall fly, og kan med glede vise frem sitt helt nye livery/fargeskjema, som alle våre fly vil bli ikledd i løpet av kort tid.

 

northern2009_2_small.jpg

 

northern2009_small.jpg

 

I tillegg vil hver hale ha et unikt motiv, et konsept vi har tatt etter det amerikanske selskapet jetBlue. Vi har til nå fått malt 8 av våre 18 A319-maskiner i de nye fargene.

 

butterflies_small.jpgcogwheels_small.jpgflowers_small.jpgjumping_small.jpgmosaic_small.jpgpaws_small.jpgsnowflakes_small.jpgwildanimal_small.jpg

Skrevet

NYDELIGT!

 

FreshAir kan melde at vi har fått våre 3 nye A340-600, en ny 767-300ER og en ny Tu-204. Vi har også bestilling for en A340-300. Denne muligjør nye ruter fra hovedbasen vår i Sydney, til østkysten i USA.

 

Og ja, vi er inntreserte i å kjøpe/lease medium - long haul fly!

Skrevet

27699383.jpg

 

Danish Sterling køber nyt!

 

Hos Airbus er der før ca 1 måned siden, indgået en ny order. Den består af 9 A319'ere, som Danish Sterling planlægger skal flyve fra en ny base, som selskapet har i tankerne. Dog går der stadig 1 måned, inden selskapet kan afsløre hvor. Der er nemlig indgået 100% konkret aftale med lufthavnen endnu.

 

I følge vores oplysninger, kan det være 1 af disse 4 lufthavne, som selskapet forhandler med; New York Kennedy, Miami, Atlanta og Chicago.

Skrevet

Pressemelding fra Air Siebel.

 

Vi har i dag nådd en milepæl på 7 mill i DOC. Lønnsomheten i selskapet er god, og vårt 2 nyanskaffelser B738 er satt inn på meget spennende og lønnsomme ruter.

 

Vi er i forhandlinger med entreprenører og forventer og ha generalentreprisen for bygging av vår egen terminal klar innen 2 måneders tid.

 

Vi har også startet transatlantiske flyginger fra Amsterdam og London Stansted. Disse har en grei lønnsomhet, men vi forventer at den vil øke betraktelig når vi faser ut vår innleasede fly på disse strekningene.

 

Vi er også meget fornøyd med vårt passasjerantall i forhold til vår verdi. Verdien av selskapet er i skrivende stund på 630 mill euro, mens vi frakter i overkant av 24.500 passasjerer pr dag. Vi frakter mer passasjerer enn Widerøe som er verdt 3,3 mrd euro og frakter 14.000 passasjerer, og vi nærmer oss Danish Sterling som er verdt 2,2 mrd, og frakter 29.000 passasjerer/døgn.

 

Thomas Johannessen

CEO

Skrevet

Ja selskapet mitt går for øyeblikket så det suser med en DOC på 5 800 000. Jeg har også nettopp bygd meg terminal på Madrid - Barajas, er det egentlig noe og tjenne på dette, slipper jeg ting som gate rental fees?

 

jeg har også nettopp åpnet ruter innenriks i Sverige og Finland ut i fra hovedstadene i begge land der Arlanda ble den største suksessen, slik at jeg er størst i norden. Men det uteble noen veldig suksess av dette, men jeg tror det vil bli bra når jeg får åpnet ruter ut fra arlanda og ut til europa. Helsinki og forsåvidt.

 

men så lurer jeg på om noen av dere kan ta en titt på denne, og si om jeg tjenner greit i forhold til utgifter?

 

utennavn1u.jpg

 

Er det noe forskjell på og Purchase og Requeste fly?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...