Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

7039_330.jpg

 

United Wings flyr så det suser og forventer å passere 50 000 pax i løpet av kort tid. Dagen i dag vi bli lagt inn i historiebøkene som den dagen selskapet la inn sin største bestilling målt i verdi hos Airbus hittil på 3 stk A330-300 og 3stk A319. Orderen har en samlet verdi på €761 millioner.

 

Samtidig uttaler CEO Andreas Berger: "Vi merker en stor etterspørsel på våre ruter vestover til USA, og vi derfor øke tilbudet dit, mange pax spør også etter videreforbinnelser i landet, men det kan vi dessverre ikke tilby foreløpig, hverken gjennom eget selskap eller Alliance. Derfor vil vi mest sannsynlig åpne en base i USA i løpet av året, for å ikke miste for mye kunder til andre selskaper.

 

Vi får også hendvendelser om ruter østover, der har vi et veldig dårlig tilbud, men vi håper å kunne bedre dette snart. Østover ønsker i i hovedsak å bruker A340-600 når den kommer i produksjon, vi har allerede reservert de første flyene."

  • Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Cimber Air får B737-700.

 

Cimber Air er begyndt at anskaffe sig nye B737-700 fly. "Der købes nye fly, når pengene er til det." udtaler CEO.

 

Samtidig har Cimber Air også bygget terminal i København.

 

Samtisig her Cimber også sat en ATR-72-500 til salg. Den kan leases, men betalingen for dette er ikke offentliggjort.

Skrevet

Danish Sterling opgradere flåten.

27699383.jpg

 

 

CEO'en i Danihs Sterling Johan Clausen, skriver i en kort meddelse, at Danish Sterling netop er begyndt en opgradering af flåten. MD-87'erne skal utfases fra flåten. Derfor bliver de solgt nu. Grunden til dette er, at Danish Sterling har købt 3 nye Dash-8-400, og netop nu har bestilt 2 B737-700'ere, som man i forvejen har 2 af. De nye B737'ere og Dash-8'ere vil overtage MD-87'ernes ruter.

 

Den ene af de 2 MD-87'ere er sat til salg for € 20 millioner, hvilket er mye billigere end købsprisen for en ny. Dette tilbud vil var til utgangen af august 2001, hvorefter flyet vil blive scraped.

Den anden MD-87'er vil også blive solgt for € 20 millioner, men her ventes netop nu på de 2 nyindkøbte B737-700'ere.

 

Skrevet

 

 

Etter en liten ferie fra selskapet kom "sjefen" tilbake til en pen slump med penger på konto. Disse pengene brukte vi til og legge inn ordere på 3stk Boeing 767-300ER og 3stk Airbus A321-200. Vi kommer til og bruke flyene ut fra vår nye base i roma, der vi i dag oppererer med 3stk 767-300ER på ruter til Asia.

 

 

 

Air France kan stolt presentere vår flåte som idag består av:

 

Airbus A319 9

Airbus A321-200 3

Airbus A330-200 4

Boeing 737-800 2

Boeing 767-300ER 4

Boeing 777-300 2

Dash-8-400 3

McDonnell Douglas MD-87 5

 

Med 3stk B763ER og 3stk A321-200 på ordere.

 

 

 

Skrevet

250px-Wideroe_logo.svg.png

Etter en kort ferie hiver widerøe seg i lag med Air France og Spytter inn en bestilling hos Boeing på 4 nye B767-300ER,

Widerøe kan også se seg på som en av di heldige som nå har passert 40.000 passasjere. og regner med at når alle våre fly har fått faste ruter så vil vi passere 50.000, noe som kommer og bli sett på som en milepærle hos widerøe.

vi har også en 717 som vil bli lagt ut til salg så fort vi motar våre 767-300ER.

 

 

Ønsker alle en Widerøe go sommer ;)

Skrevet

Danish Sterling køber nyt.

27699383.jpg

 

Danish Sterling har netop modtaget 4 nye CRJ-701ER, som skal erstatte Dash-8-400'erne. CRJ'eren har 0,6% bedre speed vs. fuel usage, end 8-400'eren. Samtidig er der også kommet en B737-800 til flåten, men denne er mest til for at undersøge typen, og om den økonomisk kan erstattet B737-700.

 

2 Dash-8-400 er nu lagt til køp. Kosterb €15,4 mio. Jeg har 2 andre, som jeg sælger til ca. €12,75 mio. Bud modtages på PM i spillet, eller herinde.

Skrevet

Air-France_logo.jpg

 

Da er det på tide med en liten oppsummering fra Air France:

 

Etter en liten ferie er jeg tilbake til en fin slump med penger på konto og noen fly som umiddelbart ble satt i rute på lange og korte flyruter.

 

Det dreier seg mest om B767-300ER på hovedkontoret vårt for tiden, da vi ser at de passer inn i de fleste av rutene vi i dag flyr, mest lange og noen korte. De fleste av våre 763ER blir brukt på ruter til / fra Asia.

 

Kan jo ta med størelsen på dagens flåte her og:

 

Airbus A319 9

Airbus A321-200 6

Airbus A330-200 4

Boeing 737-800 2

Boeing 757-300 1

Boeing 767-300ER 7

Boeing 777-300 2

Dash-8-400 3

McDonnell Douglas MD-87 4

 

Med 1 A319, 3 A320 og 5stk Boeing 767-300ER på bestilling.

 

 

Men vi har og åpnet en liten base på Rome Leonardo Da Vinci airport som vi nå forsøker og gjøre større ved og sette inn Airbus A320 og A321-200, målet er og fly til de fleste destinasjoner vi har i Europa og seinere alle fra denne basen, så passasjeren kan slippe og fly om Paris og deretter fly videre ut i Europa.

 

Vi har og gjort leasing kontrakter med andre selskaper, så om du er interessert kan du sende en PM til Air France og fortelle hvordan fly du ønsker og lease så kan jeg skaffe det til deg (bestiller ikke inn fly mindre enn minste Boeing/Airbus).

 

Vi i Air France håper alle trives i verden vi spiller i! :)

Skrevet

Nei jeg var så ivrig med og komme i gang, så jeg ble ikke med i fs.no sin verden, også må man ha sånne tokens for og bli med i en ny en, har 29 nå og joiner fs.no word når jeg har nok.

 

EDIT: Hvorfor betaler jeg for Lease når jeg har returnert maskinene til eieren?

Skrevet

Danish Sterling laver stor ordre.

27699383.jpg

 

Danish Sterling har netop kjøbt 2 nye A330-300, kombineret med RR Trent 772 motorer. Dette passer sammen med den allerede ejede A330-300, som primært flyver til Atlanta.

De 2 nye vil bl.a. erstatte B757-200'erens transatlantiske rute til New York. B757-200'eren vil i stedet blive brugt til store europæiske destinationer.

 

Danish Sterling er også begyndt at opgradere sin B737-700 flåte til B737-900'ere. Samtidig har man stadig en enkelt Dash-8-400 til salg. Den kan fås for 9 mio.

 

Danish Sterling er også mye glad for at meddele, at man er størst i København, med et share på hele 92,5%. Selskapet har tænkt på nye hubs, men ikke noget bestemt lige nu.

Skrevet

2508800419_7d34b33f6b.jpg

 

 

 

 

Air France flyr lenger!

 

Etter et møte med styret i Air France ble det i dag bestemt at ennå fler langdistanse flygnigner blir startet. -vi har lagt inn ordere på noen Boeing 767-300ER maskiner for noen dager siden så de kommer fra Boeing fabrikken i morgen.

 

Air France tenker og på Airbus A340-500/600, på lange og store ruter som Paris-Sidney, Paris Singapore eller Paris-Atlanta sistnevnte blir i dag fløyet av en Airbus A330-200 som blir byttet om til en annen rute.

 

Vi har i dag 13stk Boeing 767-300ER og vi kommer til og bestille slik at vi får 20stk av denne i flåten i første omgang.

 

Air France leaser i dag ut B757/777 og A330 om noen er interessert legger vi gjernne ut fler flytyper på leasing markedet!?!

 

 

EDIT: Skal vi ta en runde på DOC? jeg kan begynne: € 17,707,375

 

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...