Johan Clausen Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Nu er misc. expense jo ikke bare mad og drikke men også andre ting. Så tror ikke du "bare" kan ændre mad-og-drikke priserne. Det er jo nærmest 6 gange mere end de priser du har nu. Og det er jeg sikker på, at folk ikke vil betale. Siter
Thomas Johannessen Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Air Siebel er interessert i å lease noen Airbus/Boeingmaskiner. Vi er i en veldig ekspansiv fase, og vi får ikke levert nok flymaskiner fra Boeing i forhold til hvor raskt vi ønsker å ekspandere. --thomas Siter
Kenneth Rønning Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 verden jeg er i nå er PW#411. Pioneer, og jeg eier braathens S.A.F.E har nok tokens nå til og bli med på flightsim sin, world men det er jo igjen så få år. eller finnes det en annen world? Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Northern feirer stor framgang i både rutenett, passasjertall og antall fly, og kan med glede vise frem sitt helt nye livery/fargeskjema, som alle våre fly vil bli ikledd i løpet av kort tid. I tillegg vil hver hale ha et unikt motiv, et konsept vi har tatt etter det amerikanske selskapet jetBlue. Vi har til nå fått malt 8 av våre 18 A319-maskiner i de nye fargene. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 NYDELIGT! FreshAir kan melde at vi har fått våre 3 nye A340-600, en ny 767-300ER og en ny Tu-204. Vi har også bestilling for en A340-300. Denne muligjør nye ruter fra hovedbasen vår i Sydney, til østkysten i USA. Og ja, vi er inntreserte i å kjøpe/lease medium - long haul fly! Siter
Johan Clausen Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Danish Sterling køber nyt! Hos Airbus er der før ca 1 måned siden, indgået en ny order. Den består af 9 A319'ere, som Danish Sterling planlægger skal flyve fra en ny base, som selskapet har i tankerne. Dog går der stadig 1 måned, inden selskapet kan afsløre hvor. Der er nemlig indgået 100% konkret aftale med lufthavnen endnu. I følge vores oplysninger, kan det være 1 af disse 4 lufthavne, som selskapet forhandler med; New York Kennedy, Miami, Atlanta og Chicago. Siter
Thomas Johannessen Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Pressemelding fra Air Siebel. Vi har i dag nådd en milepæl på 7 mill i DOC. Lønnsomheten i selskapet er god, og vårt 2 nyanskaffelser B738 er satt inn på meget spennende og lønnsomme ruter. Vi er i forhandlinger med entreprenører og forventer og ha generalentreprisen for bygging av vår egen terminal klar innen 2 måneders tid. Vi har også startet transatlantiske flyginger fra Amsterdam og London Stansted. Disse har en grei lønnsomhet, men vi forventer at den vil øke betraktelig når vi faser ut vår innleasede fly på disse strekningene. Vi er også meget fornøyd med vårt passasjerantall i forhold til vår verdi. Verdien av selskapet er i skrivende stund på 630 mill euro, mens vi frakter i overkant av 24.500 passasjerer pr dag. Vi frakter mer passasjerer enn Widerøe som er verdt 3,3 mrd euro og frakter 14.000 passasjerer, og vi nærmer oss Danish Sterling som er verdt 2,2 mrd, og frakter 29.000 passasjerer/døgn. Thomas Johannessen CEO Siter
Andreas F Berger Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Etter en lang ferie stakk CEO Andreas Berger innom hovedkontorer til United Wings. Der fant han en pen konto og la umiddelbart inn en ordre på 9 stk A340-600. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Ja selskapet mitt går for øyeblikket så det suser med en DOC på 5 800 000. Jeg har også nettopp bygd meg terminal på Madrid - Barajas, er det egentlig noe og tjenne på dette, slipper jeg ting som gate rental fees? jeg har også nettopp åpnet ruter innenriks i Sverige og Finland ut i fra hovedstadene i begge land der Arlanda ble den største suksessen, slik at jeg er størst i norden. Men det uteble noen veldig suksess av dette, men jeg tror det vil bli bra når jeg får åpnet ruter ut fra arlanda og ut til europa. Helsinki og forsåvidt. men så lurer jeg på om noen av dere kan ta en titt på denne, og si om jeg tjenner greit i forhold til utgifter? Er det noe forskjell på og Purchase og Requeste fly? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Request, er vel delfinansiering tenker jeg? Det er hvis du ikke har råd, så bestiller noen andre for deg også betaler du senere eller noe? Siter
Kenneth Rønning Skrevet 4. august 2009 Skrevet 4. august 2009 Hvis jeg joiner en ny world er jeg fortsatt med i den gamle da? Siter
Kenneth Rønning Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Jeg har bestillt fly, hadde mye penger og bare trykka i vei, så er det mulig og avbryte flybestillinger? Takk for svar. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 BUMP!!!!!! Noen som vil lage ny flightsim verden? Siter
Emil Topstad Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Hvor mange her er egentlig aktive på airline mogul for tiden? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg er. Har rundt en 110 poeng. Har i tillegg min egen verden jeg potler litt i til 2010 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.