Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel flere en meg som spiller Airline Mogul (www.airlinemogul.com)

Jeg tenkte at vi kunne prestentere flyselskapene våre her, og lissom lage en nyhetstrå hvor vi skriver om nye fly/baser/ruter, eller om hvordan bissnissen går, eller om en virtuell oppfunnet ulykke osv?

Jeg kan starte:

http://www.airlinemogul.com/airlinemogul/view_airline.php?id=10211

Mitt VA heter NorthSky Airlines, og har base i Oslo (ENGM) i PW512.

Vi har også nettopp laget en ny base på Kastrup, noe som har vist seg å være svært lønsomt for flyselskapet

newbaseatekch.jpg

[size:8pt]CEO Hans Fredrik og fire flyvertinner på åpningen av basen med LN-AAN; City of Lillehammer i bakgrunnen (som fløy første flygning ut)[/size]

Vi opperer en flåte på totalt 16 Airbus A319LR, 2 normale A319, 3 Fokker 100, og 2 BAE 146-100.

Vi har 1 Airbus A319LR på bestilling, samt en splitter ny Boeing 767, som skal brukes på ruter til Asia, og til sydvest USA. (Airbus A319LR har ikke lang nok rekkevidde)

A319NorthSky.jpg

[size:8pt]City of Oslo ankommer fra fabrikken[/size]

Et oppdatert rutekart:

Rutekart.jpg

• Svar 166
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

1995, da kommer det beste flyet noen gang :) Boeing 777.

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

B777 og startår 1995 :grin:

Skrevet

Det er greit, skal få starta en ny verden, men det blir ikke før etter eksamen i morgen (tirsdag).

Full verden kan jeg love, start fly vet jeg ikke helt, men blir nok en Airbus. (eller to) ;)

Er 1995 et greit år å starte i?

Kommer til å legge ut info her fortløpende. :)

Skrevet

Da var en ny verden oppe og går:

PW#667. Fligthsim.no#2

Passord: hangar

Starting A/C: 2x MD-87

Startår: 1999

Grunnen til at det ble MD har noe med antall tokens å gjøre, men dere har fått litt mer startpenger, antall baser er litt midre enn forrige spill, og perioden litt lenger. Alt dette pga antall tokens, og at når dette spillet går ut har jeg nok til en ny verden. ;)

Skrevet

7039_330.jpg

United Wings flyr igjen

Etter en lengere pause har CEO Andreas F.Berger børstet støv av gamle logoer og andre nødvendigheter for å gjenføde sitt gamle storselskap United Wings. Denne gangen velger han derimot å etablere flygninger ut ifra Fankfurt (FRA). Styret legger i dag en slagplan for hvordan de skal posisjonere seg til start. Nå driver de med hvordan selskapet skal utvikle seg, og hvor de skal satse.

Skrevet

logo3.jpg

Da er også FlyNorthern tilbake etter en lengre pause, dog med nytt navn, NORTHERN. Vi begynner forsiktig på min kjære hjemmeflyplass, Torp. Syns det er hyggeligere enn om jeg skulle hatt base i en eller annen europeisk storby, selv og veksten vil være med beskjeden med Torp som base, hehe :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...