Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jøss! Skjønte ingenting da jeg kom inn på siden i nå. Trodde jeg hadde tastet feil. Fin side. Er dette vinneren av designkonkurransen for en stund siden? Ser bra ut!

Ønsker flightsim.no grattis med oppussing :D

• Svar 62
  • Visninger 16,3k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

PS.. Det henger igjen litt fra den gamle siden med topp baren osv..

Gå inn på Screenshots og se selv.

Gå inn på Bilder

Skrevet

Grattis med nytt design. Må si somm de andre at eg også begynte å stusse litt om eg hadde trykket feil adresse :D Men det så absolutt flott ut!

Skrevet

Veldig fin side, men dere må fikse bugs i Opera.. Ikke fungerer linker og ikke fungerer scrollen på musa..

Men fint med ny side, ingen tvil ;)

Skrevet

Var det her forumets ansvarliges dårlig skjulte beskjed til oss om å komma oss ut i hagan å gjørra vårensken eller? :eek:

Ble flott det her ja. Mye bedre og ryddigere med mindre fonter bla.

Skrevet

Rimelig flott framside vi har fått oss! :D

Skrevet

Kjente meg ikke helt igjen jeg heller. Gratulerer med ny layout. Det hadde vært kjekt med variable width så vi kunne utnyttet skjerm bredden da :/

Skrevet

Har merkelige problem med Opera på den nye framsida:(

Det ser ut til at eg kun får skrolle når musa peikar på den øverste reklamen eller "Annonser fra Google" :crazy:

Eg må også høgreklikke og "åpne i ny fane" for å få opp andre linkar enn dei to reklamene.

Har aldri opplevd slike problem før?

Skrevet

Hehe, ja jeg trodde jeg hadde trykt på feil link og havnet på en annen side, måtte kikke noen sekunder extra for å forsikre meg om att jeg faktisk var på flightsim.no.

Like siden jeg, spennende med en oppdatering, og den fungerer veldig bra!

Skrevet

Jeg ble rimelig forvirra når jeg gikk innpå første gangen.

Måtte sjekke adressen flere ganger. :grin:

Dette ble meget bra, veldig uvant siden jeg har vendt meg ganske mye til den gamle layouten. Har jo vanket her siden 1999. :D

Men det er tross alt en vanesak. Og jeg likte det lille kontrollpanelet, det kan jo brukes til en del andre ting etterhvert også.

Bruker du Joomla nå, eller?

Jeg opplever de samme problemene i opera, løsningen jeg fant var å høyreklikke og åpne i ny fane. Men tungvindt var det.

Og har litt problemer med plassering av reklamebannere vs. rubrikkene med siste filer og foruminnlegg. De står på en lang rekke. (Men i opera fungerer de flott! :grin:)

Noen små barnesykdommer, men alt i alt ble det ett flott resultat. ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …