Hans Fredrik Sunde Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Her er et klipp fra et film prosjekt jeg holder på med. En av hovedrollene for en drapstrussel og blir "fløyet i sikkerhet" [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SyXPl9q1H9E Det som er gjort (særlig for de som da forstår AE) Motion Tracker på flyet Misil, flammer, partikelflammer og eksplosjon lagt til med Motion Tracker fra flyet Alt unntat partklene er lagt til med "Add" Fargefilter Lydeffekt Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Kanskje ikke helt ideelt å legge ut sånne klipp på et forum for folk som elsker og nærmest forguder disse flyvende sylindergreiene. Det er et godt utgangspunkt. Men syns du kan prøve et par runder til med tracking. Virker som at flammen fra motoren flyter litt ift. bevegelsen både på fly og spesielt på kamera. Siter
TOS Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Slett ikkje verst det der du. Eit godt utgangspunkt, med potensiale for mykje meir. Ola: Var jo berre ein SAS Boeing 737? :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Ola: Var jo berre ein SAS Boeing 737? :grin: Det kan så være. Jeg blir bare opphengt i å se effektene på sånne klipp - driver jo med sånne ting selv fra tid til annen. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Når man først skal lage en slik film er det jo like godt og ta utgangspunkt i det sikkreste som finnes, så skjønner alle at det er ilustrasjon.....he he...meget bra laget, det må være morro og holde på med dette..... Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Skrevet 25. mars 2009 Glemte å si at jeg la til sånne vibrasjoner Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.