Frank Petersen Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 Har set lidt i Flysimmerlista og lidt rundt her i fs.no forumet og ser at en del simmere bor i og omkring Halden. Kunne der være interesse for å starte en flysimklubb hvor vi kunne møtes engang imellom og utveksle erfaringer eller hjelpe hinannen med ting som vedrører flightsim/ATC området?????? Nu har jeg kastet den første sten, så da er det opp til dere i og omkring Halden om vi skal få til en Halden Flysimklubb. Hilsen Frank Petersen Halden Siter
Sondre Aabø Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 JA Det hadde hvært drit fet. Jeg bor i halden litt utenfor sentrum. Jeg er for det der as. Hilsen Sondre [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Måtte bare ha 3 Siter
Jarle Vidtun Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 JA!! bra ide!! er med på det!! Jarle [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Ståle Kristiansen Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 Jada, det hadde vært interessant. Frank steker vafler, jeg koker kaffe og Jarle ordner boller og brus [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Jarle Vidtun Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 HE HE! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Men vi er vel ikke så mange fra Halden her,så kanskje en Øsfold Simmer klubb el. kunne vært noe.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men det hadde vært gøy med Halden Flysim klubb! JAV [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Sondre Aabø Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 Hey det her er helt topp for de som bor i Halden Jeg er helt gira nå. Kan ha med mors homemayd skjokoladekake [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] > HOHOHO Hilsen Sondre Siter
Gjest Skrevet 12. februar 2002 Skrevet 12. februar 2002 Synes dere må se i et større perspektiv med også for Sarpsborg/Rakkestad/Fredrikstad-regionen om en flysimklubb.Har luftet dette emne om flysimklubb for nedre-glomma-regionen med 0-NULL respons og jeg tror det blir vel med "praten" her også. Er medlem i Oslo Flysimklubb og det er også en fra Moss som sitter i styret der. Siter
Frank Petersen Skrevet 12. februar 2002 Forfatter Skrevet 12. februar 2002 Ser at der er interesse rundt en eventuell oppstart av Halden Flysimklubb. Bra det. Klart er folk fra Sarpsborg og Fredrikstad området velkomne til å bli med. Tenkte bare på avstanden ved eventuelle møter eller treff. Jeg vil skrive en mail til alle intreserte og så ser vi om vi kan få det til. [ 12-02-2002: Endret av: Frank Petersen ] Siter
Frank Petersen Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Skrevet 13. februar 2002 Hei Da har jeg nu sendt mail til alle som jeg fant i Flysimmerlista og her på Forum som har skrevet Halden som bosted. Skulle noen som bor i eller omkring Halden ikke ha fått den og ønsker å være med i Halden Flysimklubb, så mail meg så sender jeg også den mail til deg. Har fått en del respons tilbake og det ser ut til at vi kommer til å staret Halden Flysimklubb i nær fremtid. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Hilsen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.