Gå til innhold

Kan vi få til en Halden Flysimklubb ??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har set lidt i Flysimmerlista og lidt rundt her i fs.no forumet og ser at en del simmere bor i og omkring Halden.

Kunne der være interesse for å starte en flysimklubb hvor vi kunne møtes engang imellom og utveksle erfaringer eller hjelpe hinannen med ting som vedrører flightsim/ATC området??????

Nu har jeg kastet den første sten, så da er det opp til dere i og omkring Halden om vi skal få til en Halden Flysimklubb.

Hilsen

Frank Petersen

Halden

Skrevet

JA

Det hadde hvært drit fet.

Jeg bor i halden litt utenfor sentrum.

Jeg er for det der as.

Hilsen

Sondre

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Måtte bare ha 3

Skrevet

HE HE! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Men vi er vel ikke så mange fra Halden her,så kanskje en Øsfold Simmer klubb el. kunne vært noe.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Men det hadde vært gøy med Halden Flysim klubb!

JAV [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Skrevet

Synes dere må se i et større perspektiv med også for Sarpsborg/Rakkestad/Fredrikstad-regionen om en flysimklubb.Har luftet dette emne om flysimklubb for nedre-glomma-regionen med 0-NULL respons og jeg tror det blir vel med "praten" her også.

Er medlem i Oslo Flysimklubb og det er også en fra Moss som sitter i styret der.

Skrevet

Ser at der er interesse rundt en eventuell oppstart av Halden Flysimklubb. Bra det.

Klart er folk fra Sarpsborg og Fredrikstad området velkomne til å bli med. Tenkte bare på avstanden ved eventuelle møter eller treff.

Jeg vil skrive en mail til alle intreserte og så ser vi om vi kan få det til.

[ 12-02-2002: Endret av: Frank Petersen ]

Skrevet

Hei

Da har jeg nu sendt mail til alle som jeg fant i Flysimmerlista og her på Forum som har skrevet Halden som bosted. Skulle noen som bor i eller omkring Halden ikke ha fått den og ønsker å være med i Halden Flysimklubb, så mail meg så sender jeg også den mail til deg.

Har fått en del respons tilbake og det ser ut til at vi kommer til å staret Halden Flysimklubb i nær fremtid. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Hilsen

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...