Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kan vi få til en Halden Flysimklubb ??????

Featured Replies

Har set lidt i Flysimmerlista og lidt rundt her i fs.no forumet og ser at en del simmere bor i og omkring Halden.

Kunne der være interesse for å starte en flysimklubb hvor vi kunne møtes engang imellom og utveksle erfaringer eller hjelpe hinannen med ting som vedrører flightsim/ATC området??????

Nu har jeg kastet den første sten, så da er det opp til dere i og omkring Halden om vi skal få til en Halden Flysimklubb.

Hilsen

Frank Petersen

Halden

JA

Det hadde hvært drit fet.

Jeg bor i halden litt utenfor sentrum.

Jeg er for det der as.

Hilsen

Sondre

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Måtte bare ha 3

HE HE! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Men vi er vel ikke så mange fra Halden her,så kanskje en Øsfold Simmer klubb el. kunne vært noe.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Men det hadde vært gøy med Halden Flysim klubb!

JAV [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Hey det her er helt topp for de som bor i Halden

Jeg er helt gira nå. Kan ha med mors homemayd skjokoladekake [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] >

HOHOHO

Hilsen

Sondre

Synes dere må se i et større perspektiv med også for Sarpsborg/Rakkestad/Fredrikstad-regionen om en flysimklubb.Har luftet dette emne om flysimklubb for nedre-glomma-regionen med 0-NULL respons og jeg tror det blir vel med "praten" her også.

Er medlem i Oslo Flysimklubb og det er også en fra Moss som sitter i styret der.

• Author

Ser at der er interesse rundt en eventuell oppstart av Halden Flysimklubb. Bra det.

Klart er folk fra Sarpsborg og Fredrikstad området velkomne til å bli med. Tenkte bare på avstanden ved eventuelle møter eller treff.

Jeg vil skrive en mail til alle intreserte og så ser vi om vi kan få det til.

[ 12-02-2002: Endret av: Frank Petersen ]

• Author

Hei

Da har jeg nu sendt mail til alle som jeg fant i Flysimmerlista og her på Forum som har skrevet Halden som bosted. Skulle noen som bor i eller omkring Halden ikke ha fått den og ønsker å være med i Halden Flysimklubb, så mail meg så sender jeg også den mail til deg.

Har fått en del respons tilbake og det ser ut til at vi kommer til å staret Halden Flysimklubb i nær fremtid. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Hilsen