Skrevet 3. februar 2009 15 år Her er noen bilder fra en lengre tid som jeg har prøvd å redigere :grin: Tekst over bildene NAX A319 på ENGM A330 landing på Tahiti BAe 146-200 over Åland Cessna 172 over Østlandet Beech 1900D på approach til Moorea SAS CRJ-900 over Norge noe sted... Gode gamle-dager :grin: På besøk i Kitty Hawk
Skrevet 3. februar 2009 15 år Forfatter KLM 747-400 Ute å lufter Dashen i FSX På jule-flight Venter på at banen er ledig Den ble kanskje ikke helt vellykket... Climbout... Taxi to gate 11... Klar for Take-off Climbout ESSA Landing ENRK... beklager, ingen AA :grin: MP-tur Kommentarer ønskes
Skrevet 3. februar 2009 15 år :eek: det var ikke mange bilder jeg likte for å være ærlig. Det av KLM'en var kanskje det beste, men bildene dine trenger AA
Skrevet 3. februar 2009 15 år Forfatter men bildene dine trenger AA AA er på :grin: Er på max i kontrollpanelet også :grin: Men får se da...
Skrevet 3. februar 2009 15 år Lett blanding. De uredigerte bildene var bedre enn de redigerte. :grin:
Skrevet 3. februar 2009 15 år Forfatter De uredigerte bildene var bedre enn de redigerte. :grin: Alle er noe redigerte :grin:
Skrevet 3. februar 2009 15 år La meg omformulere meg.. De bildene hvor det ikke var så tydelig at de var redigerte, de var de beste.. :grin:
Skrevet 3. februar 2009 15 år Det er Anti-Aliasing.. Det retter ut kanter inne i FS, eller i andre programmer
Skrevet 3. februar 2009 15 år Det vannnet på det ene bildet likte jeg ikke, det var tydelig uoriginalt, Men KLM bildet var utrolig bra syns jeg. :grin:
Skrevet 5. februar 2009 15 år hvor er det 5 bilde?og hvor har du lasta ned Norwegian A319? Den har han fått fra meg Den er på vei opp i filbibloteket
Skrevet 5. februar 2009 15 år Likte Widerøe-bildet jeg da. A319 i NAX-farger? *kremt kremt* Not happening for me anyway...
Skrevet 5. februar 2009 15 år Det er Anti-Aliasing.. Det retter ut kanter inne i FS' date=' eller i andre programmer [/quote'] Litt mer utfyllende: AntiAlaising er utjevning av kanter på 3D modeller Untatt det fra ENRK var det god AntiAliasing på alle bildene AA gjelder jo ikke tagger på texturene Digga det Gamledager-bildet
Skrevet 5. februar 2009 15 år Likte Widerøe-bildet jeg da. A319 i NAX-farger? *kremt kremt* Not happening for me anyway... Den kommentaren kommer vel opp hver gang den er oppe her :crazy:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.