Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig.. Kikket tilbake på min første skrevne post på flightsim.no for 5 år siden..

Kan man bruke/installere filer som er beregnet til 2002 inn i Microsoft Flight Simulator 2004 versionen. Dvs kan man laste inn fly, scenery , paneler osv... ????

he he hva var din?

Skrevet
Kan du lage de samme themes til w800i for meg og? hadde vært råsnilt....digget dem innmari....og legge dem slik at de kan lastes ned?
Ble lagt inn Sun Dec 31 2006 07:15 PM Re: Flytema til mobil? [Re: Geir Østtveit] Gjaldt noen themes som ble laget for mobiltelefoner i sin tid.
Skrevet

Hehe! Nesten flaut men. Se på DE specsa!

Hei folkens! Ser det er mange av dere som er litt mot creatives billigutgave MX200. Greit nok det at det faktisk ER billig, betalte 800,- tror jeg... men jeg har foreløpig ikke hatt NOEN problemer med å kjøre FS2002... Da er alle fadere på fullt i display menyen.

Spec:

1700 MHz

512 RAM

32MB Creative GeForce 2 MX200

Skrevet

Jeg liker gåt og fly en Boeing 737-400 sas mellom Bergen og Oslo men jeg vet ikke hva vanlig høyde og vanlig fart er på den strekningen.

Hilsen Geir

Da var vel jeg 11 år... ;)

Skrevet

he he... Min var for 5 år siden og alltid artig å høre hva de andre mente om meg da..

jada Jan Otto... vi har med en fersking å gjøre... tilgi han...og du får tilgivelse for dine synder... og vi er alle syndere...

Skrevet

Dette var nesten litt flaut! :grin:

Jeg har en Flysimulator hjemmesiden som jeg jerne vil gjøre mer kjent. Jeg har fått linken in på Flightsim.no med Tord's flysimulator hjemmeside, men jeg vil kalle den siden for: Flightsim.homestead.com/. Hvorfor fikk jeg ikke dette navnet

Tord Øvrebotten

---------------

Sieden min jeg vil kalle Flightsim.homestead.com/

Dette var 29.08.01.

Så det er litt over 7 år siden dette da! :crazy:

Skrevet

Flaut!

HEI. På flightsim.no står det på dansk 2002 scenery ei fil som heter AFD kastrup' date='jeg prøvde og laste den ned som vanlig scenery men har hørt du trenger noe til de filene.

Hva da og hvor finner man det?[/quote']<

Vel vel, måtte vel begynne et sted. ;)

Skrevet

Dette var min første post på Flightsim.no

Status for fs multiplayer server den 06.07.06

Er servern nede i disse dager?Eller er det bare jeg som ikke får kontakt?

Var litt morro,for en kar ved navn:Gert Andreas Barring,svarte:

Unnskyld angående det. Jeg har ikke flydd på serveren en gang eller noe sånt de siste månedene. Flyr bare på VATSIM nå jeg

(Forumpolitiet: Dette sier jeg ikke for å få han på vatsim i stede for serveren.)

Og vatsim ble det til gangs og.1 1/2 år etterpå. :grin:

Skrevet
Etter oppstart av FS 2002 og under Settings/Display/HARDWARE/Fullscreen Device får jeg opp 2 alternativer: "128 DDR ATI Radeon 9800 Pro" eller "128 DDR ATI Radeon 9800 Pro(\\\\.\\DISPLAY1)".

Vet noen om hva forskjellen mellom disse to er' date=' og hvilket alternativ som bør velges? [/quote']

Skjønner dessverre fortsatt like lite data nå 5 1/2 år senere. :)

Skrevet

Stormannsgalskap og må-ha-mer-syndrom?

Innlegget er datert 28. november 2005

Har surfa mye rundt og googlet en del, og finner svært svært få gode gratis-sider hvor jeg kan last ned helikoptre. Stort sett er det bare skins til eksisterende helikoptre som man må betale for.

Noen som har en lenke? Eventuelt, noen som har lenker til flotte fly?

Har titta i gjennom fildatabasen her på FlightSim, men vil gjerne ha flere

Og allerede innen jeg nådde 5 innlegg hadde jeg kasta meg på bølgen å lage FS-videoer... :grin:

Skrevet
Dette var nesten litt flaut! :grin:
Jeg har en Flysimulator hjemmesiden som jeg jerne vil gjøre mer kjent. Jeg har fått linken in på Flightsim.no med Tord's flysimulator hjemmeside' date=' men jeg vil kalle den siden for: Flightsim.homestead.com/. Hvorfor fikk jeg ikke dette navnet

Tord Øvrebotten

---------------

Sieden min jeg vil kalle Flightsim.homestead.com/[/quote']

Dette var 29.08.01.

Så det er litt over 7 år siden dette da! :crazy:

Og i dag finner man fortsatt siden: http://flightsim.homestead.com/
Skrevet
Jeg trenger noen som kan lage scenery for oss på

Stasjonsgruppe Banak (for Virtual Norwegian Airforce)

vi trenger SAR (Search and rescue) oppdrag' date=' sånn som en båt som ligger ute i fjorden, sånn at vi kan fly ut til den og "hente" noen, og eventuelt fly dem til Hammerfest!

ved ytterligere spørsmål kontakt meg på bellhelikopter@yahoo.no [/quote']

Skrevet

I 2006:

Synes det er direkte trist jeg. Ødelegger hele samfunnet på Sola, og ikke minst skolelinjene som hører til teknisk! Fra den dagen de slo seg sammen har det vært konsekvent "utrydding" av alt som omhandlet BU og vestlandet! Forundrer meg ikke om SAS Braathens fjerner siste del i navnet snart.

Hadde visst sterke meninger den gang også, men ser ut til at jeg visst hadde rett til slutt :)

Skrevet

Ja nå heter de også bare SA grunnet finansielle problemer..

:grin:

Men det var ett viktig tema det! Europas beste 737 verksted: "Nei, overflødig, vi er jo SAS, vi får alltid til noe bedre". Og nå angrer de..

Er forsatt småsur på de..

Skrevet

Jeg har problemer med min default 747.

Når jeg tar av fra rullebanen, bøyes selve vingen nedover (pga vekten), mens motorene, slats og flaps blir igjen. Ytterst på vingen er det omkring like langt mellomrom som diametern på motorn

Jeg skal poste et bilde av det så fort jeg får muligheten, men jeg er på ferie akkurat nå

Kan noen hjelpe meg, please!!!

Skrevet
Svar

-FS2004 vil sikkert fungere i Vista hvis du har DX9 kort.Hvis ikke fâr du bruke compability mode og lure FS2004 til â tro at den kjorer pâ Vista.

-Kommer an pâ om du velger oppdragrering eller installasjon fra bunnen av.

-Enkelte programmer henger seg opp lett' date=' men anbefaler alikevel â kjope Vista. [/quote']

Fikk Vista Ultimate för det slapp ut i butikkene, sâ hadde testet GODT!

Skrevet

Mitt første fra april 2001:

Hei!

Jeg lurer på om noen kan være så snill og hjelpe meg. Jeg får ikke spilt FS før dette er i orden. Plutselig en dag var det ikke kontakt mellom dataen og joysticken. Jeg har tatt den ut og inn flere ganger, men jeg får bare denne meldingen: "Not connected". Hva er galt? Har noen noe forslag??? Håper på svar!

MVH

Vegar Mikalsen

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...