Hans Fredrik Sunde Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Her er et bilde jeg har redigert Vi kan jo ta en quiz med det samme; Hvor? og hvilket Scenery? Vet at NAX ikke har A319, men jeg synes den kler fargene så derfor liker jeg å fly den (Må være Airbus'en :grin: Kommenter Gjerne Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Har problemer med fokusen og lukkertiden på kameraet mitt :grin: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Hvordan forventer du at vi skal kunne se det? :grin: Er denne lagt ut i filbiblioteket? Hvilken A319 modeller er dette sin? Og fs9? Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Skrevet 7. januar 2009 Det er Project Airbus sin A319 Finnes på AVSIM med bla SAS livery... Skal snart legge ut painten i bibloteket Siter
Lars B. Frostad Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Herlig Hans Fredrik! Ingen tvil om at DY-fargene tar seg meget godt ut på A319, synd at det ikke ble mixed fleet med A319/A320 for DY også i virkeligheten. Siter
Ruben Frydstad Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 vis det er fsx så vet jeg ikke scenerye men det ligner litt på norap Runwayene til fs9 er det norap kanskje gardemoen? Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Siden det ikke har vært noen i nærheten ennå kan jeg gi noen hint :grin: FS9 Tyskspråklig Land Produsent har 2 sceneryes (tror jeg) Et i USA, et i "tyskspråklig land) meget god kvalitet på sceneryet (Mer FlyTampa, enn NA :grin: ) Det med bluren skjønner jeg ikke... det er jo ikke såå mye blur Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 ...begynner å nærme seg Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Det er vel FlyTampa sitt Vienna-scenery kanskje? Litt mye blur, men ellers bra. Liker A319 i Norwegian-farger, selv om litt mer dirt på flykroppen hadde vært fint. Særlig på det røde, det ser litt kunstig ut Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Noen har vært nærmere enn andre.. Jeg får vel poste originalen Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 FS Quality Airports? :whistle: Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Skrevet 8. januar 2009 Riktig Svar: FS Dreamteam med sitt Zurich-scenery Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.