Paulo Fernandes Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Fant inspirasjon nok til å ta enda flere screenshots etter den velykkede topicen om SkyEurope, så her er etterfølgeren: "Virgin Atlantic". Bildene er tatt på Gatwick flyplass i London, med UK2000s freeware versjon). Så lang tid som det tok å redigere disse bildene har jeg ikke brukt på over en god stund! Enjoy! (Skyene er fra FS, gresset er fra et ekte fotografi) Kommentarer settes pris på Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Å fy faen! Det der kaller jeg skikkelig paulokvalitet! Keep em coming! Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Satans dette var noe å sette øynene i! Ekstrodinære bilde! Siter
Christopher Andersen Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Fantastiske bilder Men hva er det med cockpitvinduene? Siter
Tommy Bernes Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Steike, dette er Paulo i sitt rette element når det angår redigering.. Stå på! Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Font dette! Men det må være noe galt med vinduene... så har vi denne gartneren som er meget nøyaktig da ;P Siter
K J Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Det er jo suveræn kvalitet, helt sikkert! Og flotte vinkler! Græsset er dog ikke specielt realistisk, selvom det er photoreal. En lidt for nøjagtig gartner, som Hans skriver Siter
Even Moe Egenes Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 ¨Nyyyyyyydelig! Kan dette sceneryet anbefales? Hvor får du det fra? Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Flotte bilder Mente veldig sikkert jeg har sett bilder fra deg fra fullversjonen av UK2K Gatwick? Er jo mye bedre en den veldig reduserte freeware utgaven Siter
Johan Clausen Skrevet 7. januar 2009 Skrevet 7. januar 2009 Rigtig bra. Eneste minus er, at varmedisen der rammer terminalen på bilde 1 ikke er helt perfekt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.