Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skulle til Kristiansund

Ifølge terminalsjef Arne Sognefest ved Bergen Lufthavn Flesland er det snakk om en Fokker 50-maskin på vei fra Bergen til Kristiansund som har måttet snu.

Maskinen skal klokken 19.30 ha landet på Flesland.

- Flyet landet som det skulle, og alt gikk greit, opplyser Brannvakten i Bergen til nrkhordaland.no.

- Landet trygt

- Flyet landet fra sør uten dramatikk, og så ut til å lande som normalt, sier NRK-journalist Jan Inge Ebbesvik, som akkurat nå er på Bergen Lufthavn Flesland.

Bra det da :)

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Les i BT, ENDA VERRE!!

Flyet fra SASBraathens med 49 passasjerer landet trygt like etterpå.

Lurer på hvem som har skrevet dette.

Skrevet

Alvorlig talt, sjekket inn igjen på artikkelen i dag. Nå er det på tide at BTsjekker over artiklene før de publiserer dem.

Det dreier seg om en Fokker 50-maskin som tok av fra Flesland

Widerøe-flyet med 49 passasjerer landet trygt like etterpå

Ja, nå har vist Widerøe fått Fokker50 også :crazy: Og begynt å fly til Kristiansund :grin:

Er imponert over BT i dag :grin:

Skrevet

Av og til sitter jeg og gnur meg i Huet og lurer på om noen her er sånne gamle gubber som må sitte og Pirke på alt mulig fjas. :)

Jeg driter nu fulstendig om det er noen skrive leifer og dall i div Aviser.

Sånn måtte bare ha noe og si. :)

Skrevet

Var nå litt "joke" i det skriveriet da. Men hvorfor ikke kontakte Avisa som skrev artikelen og si hva du mener om Leifer.

Men er enig med at mange av disse sjournalistene i div aviser rundt i dette landet, Skrivr som om dem skulle kommet rett ut av Ungdoms skola.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...