Bjørn J. Jensen Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Tok noen bilder mens jeg var ute og kjørte i dag: Bjørn Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Utrolig flotte bilder fra en virkelig koselig by. Likte best det siste bildet av kaken Siter
Audun Braastad Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Kjempeflott stemning i bildene Hvilken blenderåpning har du brukt? Brukt et gammelt objektiv? Kan ikke finne blenderåpningen i EXIF-informasjonen. Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 Takker for kommentarer Brukte Nikkor 28 og 50mm på blender 5.6 og 8 Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Det første bildet var utrolig stilig. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Likte best det med en festning eller noe slik. Det er umulig å bestemme seg for hvordan omgivelsene ser ut rundt festningen der hvor det ikke er belyst. Gir et spesielt inntrykk. Siter
Andreas F Berger Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Mener det er Fredriksten festning, hvis ikke jeg er helt på jordet. Synes alle bildene var kjempeflotte! Siter
Tommy Hansen Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Lekre bilder dette. Ingenting slår gode nattbilder,så detter var snadder for øynene! Siter
Svein _ Nilssen Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kjempe flotte bilder. Belysning på fredriksten, Dem skulle vel kutte det ut for og spare strøm, synes jeg hørte noe snakk om det. Eller var det bare noen lys som skulle slukkes, husker ikke helt. Faen jeg savner Halden igjen sommer og Kongens, argh. Nå sitter man i OL byen lillehammer og fryser ræva av seg, Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Skrevet 4. januar 2009 Takker for kommentarer Neida skal ikke bli noe kutt av lys med det første etter det jeg vet. Faktisk så skal det bli lys på den om morgenen også (hvis det allerede ikke er det, jeg er ikke tidlig nok oppe til å se det) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.