January 3, 200916 yr Utrolig flotte bilder fra en virkelig koselig by. Likte best det siste bildet av kaken
January 3, 200916 yr Kjempeflott stemning i bildene Hvilken blenderåpning har du brukt? Brukt et gammelt objektiv? Kan ikke finne blenderåpningen i EXIF-informasjonen.
January 4, 200916 yr Likte best det med en festning eller noe slik. Det er umulig å bestemme seg for hvordan omgivelsene ser ut rundt festningen der hvor det ikke er belyst. Gir et spesielt inntrykk.
January 4, 200916 yr Mener det er Fredriksten festning, hvis ikke jeg er helt på jordet. Synes alle bildene var kjempeflotte!
January 4, 200916 yr Lekre bilder dette. Ingenting slår gode nattbilder,så detter var snadder for øynene!
January 4, 200916 yr Kjempe flotte bilder. Belysning på fredriksten, Dem skulle vel kutte det ut for og spare strøm, synes jeg hørte noe snakk om det. Eller var det bare noen lys som skulle slukkes, husker ikke helt. Faen jeg savner Halden igjen sommer og Kongens, argh. Nå sitter man i OL byen lillehammer og fryser ræva av seg,
January 4, 200916 yr Author Takker for kommentarer Neida skal ikke bli noe kutt av lys med det første etter det jeg vet. Faktisk så skal det bli lys på den om morgenen også (hvis det allerede ikke er det, jeg er ikke tidlig nok oppe til å se det)