Hans Fredrik Sunde Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Et par pilder av LN-SSA og LN-SSB (SP-livery) som tilhører det virtuelle flyselksapet Sakksund Air Starter med LN-SSA på KSFO: Nå LN-SSB med Spesial "Norway Livery" på TNCM (de to siste er tatt som om det var pressebilder :grin: ) Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 sorry å si det men dette var noen fæle liveries Siter
Even Moe Egenes Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 SSA var faktisk ikke så gærn da, men den siste der.. dropp den! Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Syns de ser helt faen ut... Spess den siste... Den første kunne sikkert vært grei hvis det var en annen "hovedfarge". men men... Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Litt sterke farver kanskje? Jeg personlig likte dem ikke, men sålenge du er fornøyd med dem så. Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Litt sterke farver kanskje?Jeg personlig likte dem ikke' date=' men sålenge [b']du[/b] er fornøyd med dem så. Vi :grin: ... er ikke bare meg Siter
Christopher Andersen Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Ha, er dette et selskap som flyr fulle nordmenn på harry-tur eller :grin: Men,Men hver sin smak, men selve bildene var ikke så verst. Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Ha' date=' er dette et selskap som flyr fulle nordmenn på harry-tur eller :grin: Men,Men hver sin smak, men selve bildene var ikke så verst. [/quote'] Ja Tjener jo **** :whistle: :grin: Den SP-norway liveryet var egentlig ment for moroskyld Siter
Morten Ruud Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 SSA var ikke så verst. Fargene er vel for å få litt oppmerksomhet tenker jeg, og det er jo ikke dumt Ellers synes jeg det var veldig kræsj med gule motorer på det siste flyet. Siter
Erik Karlsen Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg likte de. Jeg er glad i sterke farger Siter
Even Moe Egenes Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Kunne bytta ut flagget på SSA med en som ikke var så "pixel" og sterk, og kansje ta noe med litt mer flyt i. Den norge tingen, dropp den. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.