Skrevet 5. desember 2008 16 år Hallo! Er det min maskin som har en feil eller er for øyeblikket umulig å få lastet ned fra filbiblioteket? Hilsen Kåre
Skrevet 5. desember 2008 16 år hei, det er ett eller annet galt med dns-serveren vår, jeg må se på det i 1600 i dag, har ikke tid før da. beklager. --thomas
Skrevet 8. desember 2008 16 år Ikke jeg heller...Begynner å bli irriterende :mad: Beklager at jeg ikke kan levere helt 100% oppetid, jeg driver denne tjensten for brukerne på forumet gratis. Om du kan levere en bedre løsning så go ahead. Jeg hadde dessverre null tid til å kjøre ned på Universitetet og fikse dette i helgen. Jeg driver på med det nå. --thomas
Skrevet 8. desember 2008 16 år Slike uvitende og naive uttalelser må tas med en klype salt, og ses i sammenheng med at brukerne er unge, og nødvendigvis ikke tenker med rett hode før de trykker og taler. Den jevne bruker setter stor pris på dugnadsarbeidet du legger ned i dette, og den tause applaus får stå som symbol for vår (les: vi som klarer å skjønne at du legger ned masse ubetalt arbeid i dette) takknemlighet til deg, Thomas .
Skrevet 10. desember 2008 16 år Forfatter Hallo! Hadde kontakt en liten stund for nedlastning, men nå er all kontakt forsvunnet. Kan du prøve en gang til??? Hilsen Kåre
Skrevet 10. desember 2008 16 år det skal virke nå, måtte restarte DNS. satser på den holder seg fin och stabil fremover! --thomas
Skrevet 11. desember 2008 16 år meget merkelig, hvilken ISP bruker du? jeg har nå fått 5 forskjellige person til å teste, og alle sier det virker. Tom på min jobb som har danske IP adresser virker det å downloade fra. Noen andre som ikke får det til evt får det til? --thomas
Skrevet 11. desember 2008 16 år Jeg har Canal Digital. Browser=Opera og IE. Jeg får heller ikke til å laste ned. Dette er adressen jeg laster ned fra: http://flightsim.naflheim.com/fsxfile/a321sas_fsxt.zip EDIT: Og nå fungerer det strålende
Skrevet 12. desember 2008 16 år Forfatter Takker for all jobbing med mitt problem. Ser nå ut til at alt er ok. Hilsen Kåre
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.