Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Nedlastningsproblem

Featured Replies

Ikke jeg heller...Begynner å bli irriterende :mad: :)

Beklager at jeg ikke kan levere helt 100% oppetid, jeg driver denne tjensten for brukerne på forumet gratis. Om du kan levere en bedre løsning så go ahead.

Jeg hadde dessverre null tid til å kjøre ned på Universitetet og fikse dette i helgen. Jeg driver på med det nå.

--thomas

Slike uvitende og naive uttalelser må tas med en klype salt, og ses i sammenheng med at brukerne er unge, og nødvendigvis ikke tenker med rett hode før de trykker og taler.

Den jevne bruker setter stor pris på dugnadsarbeidet du legger ned i dette, og den tause applaus får stå som symbol for vår (les: vi som klarer å skjønne at du legger ned masse ubetalt arbeid i dette) takknemlighet til deg, Thomas :) .

• Author

Hallo! Hadde kontakt en liten stund for nedlastning, men nå er all kontakt forsvunnet.

Kan du prøve en gang til???

Hilsen Kåre

meget merkelig, hvilken ISP bruker du? jeg har nå fått 5 forskjellige person til å teste, og alle sier det virker. Tom på min jobb som har danske IP adresser virker det å downloade fra. Noen andre som ikke får det til evt får det til?

--thomas