Stian Haabeth Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 LN-NOD har Sonja Henie. NOF har ingenting. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Får vi vel Kristian Valen lufthavn for Kristiandsand? Nei, nei! Kjevik bør jo snart hete "Andrew Thomsen Flyplass" så mange ganger jeg har mekket den til diverse simulatorer :grin: Siter
A L Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Oi oi jeg som formulerte det litt feil... mente At Ibsen var bakpå en av halene ikke Valen LN-KKO My bad Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Ja Alexander, nå lurte du meg godt her! Var rett før jeg trodde på deg og greier! Synd med KKX! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Alexander: Ja, det tror jeg også du gjorde, Valen kommer nok aldri på noens haler Even; Hvorfor det? KKX er jo flott nå! Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Burde ikke dette være i Kaffekrokken :crazy: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Alexander: Ja' date=' det tror jeg også du gjorde, Valen kommer nok aldri på noens haler Even; Hvorfor det? KKX er jo flott nå! [/quote'] Joda, er blada nøtter nå.. Liker den sånn den er, men også slik den var, kan nevnes at jeg har onecall, som eies av NN.. Siter
Joakim Hagen Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 ENML ( Molde ) Blir vell Bjørnstjerne Bjørnson intl. Haha. Enn kommer langt med lengre rullebane!! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 LengRE ' date=' ikke lang ihvertfall :grin: [/quote'] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.