Skrevet 19. november 2008 16 år Noen som vet hva det kan komme av? PS: Bare så det er klart; det endrer seg ikke når man slår på masteren...
Skrevet 19. november 2008 16 år eller "check that master is off when leaving" hadde blitt litt surret i hode hvis d hadde ståt i mitt fly(hvis jeg hadde hatt et)
Skrevet 19. november 2008 16 år Har du begynt å fly Pawnee, Jon? Det er vel LN-NTH det der. Blitt slept av den et par ganger.
Skrevet 19. november 2008 16 år Forfatter LN-NTH ja, har tatt utsjekk på den og skal ta slepeutsjekk over nyttår.
Skrevet 19. november 2008 16 år Det må jeg si, bra jobba! Tok du halehjulsutsjekk på Cub, eller? Du må vel også fly litt seilfly, kommet i gang med det?
Skrevet 19. november 2008 16 år Forfatter Tok utsjekk på å fly med halehjulet på rett sted i LN-ACL på kjeller. Er snart klar for oppflyvning på seilfly.
Skrevet 19. november 2008 16 år Du lå jo merke til det, målet er vel oppnådd. Kan vel godt betegnes som en "constant reminder", men litt snodig formulert var settningen dog. Merker det er lenge siden jeg har sett en godt brukt flymaskin, skepsisen er på plass...
Skrevet 19. november 2008 16 år Tok utsjekk på å fly med halehjulet på rett sted... Ville blitt bekymret om halehjulet ikke var i på rett sted (tech. problem?)... Jeg ville også blitt bekymret om jeg ikke fant nesehjulet der det skulle være... Hilsen T
Skrevet 19. november 2008 16 år Forfatter Det er jo noen som driver og dytter halhjulet foran seg. Står i boka fra pilotforlaget om halehjulsflyging.
Skrevet 19. november 2008 16 år Det er muligens fortsettelsen på nødsjekklista for motorbrann? Siste item?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.