November 19, 200816 yr Noen som vet hva det kan komme av? PS: Bare så det er klart; det endrer seg ikke når man slår på masteren...
November 19, 200816 yr eller "check that master is off when leaving" hadde blitt litt surret i hode hvis d hadde ståt i mitt fly(hvis jeg hadde hatt et)
November 19, 200816 yr Har du begynt å fly Pawnee, Jon? Det er vel LN-NTH det der. Blitt slept av den et par ganger.
November 19, 200816 yr Author LN-NTH ja, har tatt utsjekk på den og skal ta slepeutsjekk over nyttår.
November 19, 200816 yr Det må jeg si, bra jobba! Tok du halehjulsutsjekk på Cub, eller? Du må vel også fly litt seilfly, kommet i gang med det?
November 19, 200816 yr Author Tok utsjekk på å fly med halehjulet på rett sted i LN-ACL på kjeller. Er snart klar for oppflyvning på seilfly.
November 19, 200816 yr Du lå jo merke til det, målet er vel oppnådd. Kan vel godt betegnes som en "constant reminder", men litt snodig formulert var settningen dog. Merker det er lenge siden jeg har sett en godt brukt flymaskin, skepsisen er på plass...
November 19, 200816 yr Tok utsjekk på å fly med halehjulet på rett sted... Ville blitt bekymret om halehjulet ikke var i på rett sted (tech. problem?)... Jeg ville også blitt bekymret om jeg ikke fant nesehjulet der det skulle være... Hilsen T
November 19, 200816 yr Author Det er jo noen som driver og dytter halhjulet foran seg. Står i boka fra pilotforlaget om halehjulsflyging.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.