Petter Tandberg Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Morn! Tok meg en tur fra Arlanda til Gardermoen i dag! Begynner virkelig å få sansen for denne store maskinen Dagens rute var: ESSA ARS BEDLA PEPIL SUMAK ENGM Taxer til holding rwy 19R Airborne 19R Klatrer oppover mot FL270, dagens SID er ARS3G Oppe på cruise, skal straks starte på nedstigningen Kommer ned under det første skylaget, mye dårligere vær i Norge enn i Sverige gitt... Ettablerer meg på ILS'en, her er jeg på finale 01R Parkerer ved gate 50 Planlegger å ta min første langtur, eller rettere sagt "lenger enn kort" til Heathrow, Frankfurt eller noe i den duren i løpet av helgen! Takk for titten! Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Lekkert Heavy metal er tingen vet du Siter
Tommy Bernes Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Nei å nei Petter har du begynt med store fly nå.. Hva med JAS da? :grin: Du er savnet i Alaska men for all del, flotte bilder! Siter
Petter Tandberg Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Takker! Hehe, joa, men litt variasjon må man jo ha! Siter
Gjest Espen Alsgård Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Er dette i FSX eller FS9? Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Er det en liten bug foran ENGM? :confused: Siter
Petter Tandberg Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Er det en liten bug foran ENGM? :confused: Tjaa, vet egentlig ikke... Har alltid vært sånn hos meg, men jeg har ikke så veldig mye i mot det for å si det sånn Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.