Tommy Bernes Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Heisann.. Var ute og trente på noen landingsrunder på denne meget spesielle flyplassen i dag.. Her er et bilde fra siste landingen Sceneryet er FlyTampa sitt St. Marteen og flyet er FSD international sin Piper Seneca V.. Kommenter gjerne.. Mvh Tommy Siter
Håkon Larssen Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Fint bilde! Er det St.Barth feber her inne :grin: Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ja :grin: Jeg har noen bilder jeg skal få postt snart jeg å Siter
Tommy Bernes Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Feber og feber.. kall det hva du vil Er vel noe med at det er kaldt ute, og som i virkeligheten som på sim, så lengter vi etter bedre vær og varmere temperaturer :grin: Er forsåvidt en flott flyplass og teste egenskapene til diverse fly Siter
Tommy Bernes Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Ingen fler som ville kommentere :confused: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.