Hans Fredrik Sunde Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Som dere alle vet, så begynner SAS med sine CRJ900 i desember. I den forbindelse har jeg prøvd å lage en "photoreal" paint. Vet ikke om det ble photoreal da, men den ser jo ganske god ut Her er bilder: Her har jeg også fått med det flyet den skal erstatte Jeg vet at det er en liten floor på Wingletsene, og på Nesehjuldørene. Hva synes dere ? Siter
Even Moe Egenes Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Var flott, men små detaljer på winglettene.. slik som spilvendt, og for stor logo.. Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Takk Beklager at jeg skriver en blanding av engelsk og norsk; Floor kan bety feil på engelsk :grin: Siter
Lars Hassel Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 FIn paint, men til hvilken modell er denne? Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 POSKY - Project Opensky Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.