Paulo Fernandes Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Fløy en tur til Riga med Norwegian på søndag og tok en del bilder. Fant et flott freeware scenery til Riga og bestemte meg derfor å prøve denne destinasjonen. Første gang jeg flyr til Riga i FS, men det er noe jeg kommer nok til å gjøre mer fremover Takk til Sindre Lillehaug for selskap! (Alle bildeserier hvor jeg dokumenterer flyturene mine er blitt fløyet på vatsim). Departing fra Gardermoen via en SUTOK departure (østover): Ble ikke mange bilder fra Oslo-Riga desverre, etter en times pause i Riga er vi klar for boarding: Tar aircraft inspection rundt flyet: "Ladies and gentlemen, we are now climbing to are cruiselevel at FL320, please be so kind to have your seatbelt fastened until the seatbelt sign has been turned off, thank you" Nærmer oss Norge og ENGM_APP: Veldig fint vær på ENGM denne kvelden, vindstille og ingen skyer, det resulterte med en veldig bra landing og fornøyde passasjerer. Her er flyet parkert på gaten: Siter
Tommy André Johansen Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Kjempebra bilder! God grafikk også. Hvilket scenery for Riga er dette? Ble litt fristet til å fly selv, nå . Siter
Paulo Fernandes Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Fant det på avsim. Hvis du er medlem der, så last det ned her: http://library.avsim.net/esearch.php?CatID=fs2004scen&DLID=71719 Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Brae bilder Paulo! Var en artig tur dette ja, men ser at grafikken din ser litt bedre ut en min selv om jeg vet at det er en del redigering (Den skikkelige pcen min er på rep. så jeg spiller med en elendig en) Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 nice shots som alltid, selvom jeg har sett bedre av deg (eks B747 på St. Maarten og Lufthansa i tordenvær :grin: ) Men for all ting: Beautifull Siter
Even Moe Egenes Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Trenger vell ikke å si at de er fine.. for det er en selvfølge når de kommer fra deg :grin: Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Dette var mange nydelige bilder Paulo! Likte spess det nærbildet av hjulene Siter
Paulo Fernandes Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Dette var mange nydelige bilder Paulo! Likte spess det nærbildet av hjulene Det var også det bilde jeg likte best Takker for kommentarene folkens! Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Ekte? :grin: Flotte bilder som alltid Paulo! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.