Nikolai.R.Haugen Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Tok bare en liten flytur rundt St. Barth! PS: Tekst over bildet. Noen spottere... :cool: Kom gjerne med komentarer...! :grin: Siter
Daniel Klepp Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Kul flyplass det der Har ofte konkurranse med kompisene om å bruke minst mulig rullebane på landingen, har endt i mange fatale landinger Siter
Tommy Bernes Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Flotte bilder, flyr selv også endel på denne flyplassen.. artig plass Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Flotte bilder! Men dem hadde vært enda bedre om du hadde slått på anti-aliasing i FSX Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 3. november 2008 Forfatter Skrevet 3. november 2008 Flotte bilder! Men dem hadde vært enda bedre om du hadde slått på anti-aliasing i FSX Ja jeg vet at de hadde vært enda bedre med AA men jeg vet ikke hvordan man kan få AA på! PS: Det er FS9 :grin: Siter
Anders Moen Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Gå på settings så finner du AA under hardware tror jeg det var Du må kjøre i fullscreen også om jeg ikke tar helt feil..? Men flotte bilder Siter
Lars B. Frostad Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Fin serie dette her, og ekstra morsomt med spotterne ja - de må jo være klin gærne når de står såpass utsatt til.. (må jo være noen her fra FS.no dette.. :cool: ) Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Gå på settings så finner du AA under hardware tror jeg det var Du må kjøre i fullscreen også om jeg ikke tar helt feil..? Jepp jepp fikk det til! :cool: Takk Takk, Anders Siter
Even Moe Egenes Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Fin serie dette her' date=' og ekstra morsomt medspotterne ja - de må jo være klin gærne når de står såpass utsatt til.. (må jo være noen her fra FS.no dette.. :cool: ) [/quote'] Jada, er meg å Aleksander Maaland;) Vi var litt sent ute der (bilde 3), Fikk ikke med oss at flyet hadde passert :grin: Siter
Aleksander Maaland Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Fin serie dette her' date=' og ekstra morsomt medspotterne ja - de må jo være klin gærne når de står såpass utsatt til.. (må jo være noen her fra FS.no dette.. :cool: ) [/quote'] Jada, er meg å Aleksander Maaland;) Vi var litt sent ute der (bilde 3), Fikk ikke med oss at flyet hadde passert :grin: Stemme det;) Siter
Håkon Larssen Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Brae bilder men som sakt du kunne ha trengt litt AA. Men stå på Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Tusen takk for alt! Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Bildene er jo fine de Det at det er uten AA gir en god følelse, sånn at det ikke er bare "reklame" om du skjønner hva jeg mener Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.