Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet
  • Forfatter
fortsatt ikke fått svar :grin:

Ok, kan prøve;

"Hei, Heter Even. Har planer om å starte ett VA, derfor trenger jeg en side til dette. I den forbindelse så må jeg ha ett DESIGN til denne siden. Er ikke noe trollmann med dette weboppsett greiene, og kjenner lite folk som driver med det.

Lurte derfor på om noen kunne lage ett sånn design til siden min. VAet heter FreshAir, og vi satser på litt mer moderne flåte."

Slikt? :grin:

Skrevet
Trenger det første' date=' det andre kan være nyttig, men er ikke bestemmt om vi skal ha det. Kan være vi bruker noe annet system.. [/quote']

Eh... Ok? Noe annet system? Som? Hvis dere baserer dere på ett CMS som Wordpress, Jomlaa!, Drupal eller noe slikt, så er det sånn man helst bør vite FØR man lager designet fordi de har alle sine egne metoder på hvordan de har satt opp hvordan designet skal lages.

Skal du ha kode, så kan jeg bare si deg, det er det VELDIG, og jeg snakker VELDIG få som gjør det gratis. Jeg snakker nå med mye erfaring når jeg sier at det er mange hundre, om ikke oppmot tusen timers arbeid å lage ett GODT system. Hvis man ikke bryr seg om funksjoner osv, kan det nok gjøres på noen å femti, men skal man ha litt basic funksjoner snakker man hundrevis av timer. ;) Bare en headsup. Jeg og flere av mine gode venner jobber endel sammen med backend på sider, og ting tar tid, og mange webdesignere tar LETT 10-15000 kr for en enkel webside. ;)

Igjen, hvis det er deisgn til Wordpress osv, så er det betydelig mye mindre arbeid, og er noe folk gjør ofte. Men da må dere komme med tanker om hvordan det skal se ut!

Mathias :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …