Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Her kommer noen bilder fra kveldens charterflight CoastAir b-763 rute BX609 Gardermoen-Rhodos.

Turen forløp seg på VATSIM med fyldig ATC-deknig helt ned til Hellas der det ble Unicom 122.80 og own nav resten.Noen skjønner tydeligvis ikke å komunusere på denne kanalen,noe som jeg fikk et skrekkelsen eksempel på i kveld :o

2.jpg

Rhodos insight Metar 3120502 VRB03 21/17 Q1021 NOSIG

3.jpg

Produce VORz RWY07,noe som ble meldt på Unicom

4.jpg

Er stille på kanalen,så jeg forbereder vanlige prosedyrer for landing

5.jpg

Ohh shitt! TRAFFIC on app rwy 25 :cry:

6.jpg

Her er det bare å bryte av...

7.jpg

Det er stille på Unicom,får rett og slett ikke tid til å gi beskjed,er fryktelig mye å gjøre i cockpit.Noen som kjenner seg igjen? :)

8.jpg

Omsider inne på finale

9.jpg

Piloten ble nok litt skvetten selv etter parkeringa å bedømme :crazy: Han beklaget seg for å ikke å ha tunet inn 122.80.

10.jpg

Min bedre halvdel er rolig etter noen SMS'er :grin:

Have a nice weekend!

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Flotte bilder, men de er i kilometerbredt format! :o

Skrevet

Hehe, slike episoder byr både på spenning og utfordring på en gang! Ennå godt DU viket, kjenner jeg grekerne rett så hadde dette endt med en uheldig situasjon midt på rullebanen. :eek:

Vi får håpe at din hustru ikke får vite at hun er blitt byttet ut med en statisk kvinne inne i flightsimulator. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...