Petter Tandberg Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Morn! Tok meg en liten tur på VATSIM i går. BCS184 fra Gardermoen til Værnes. App logget seg av rett før jeg skulle push'e, noe som var litt kjipt, men det er jo sånt man må regne med. En fin tur ble det hvertfall! Pushback fra stand 205 Akkurat kommet meg opp, slår straks på autopilot, lnav og vnav Ett fra kontoret Final på Værnes rwy 27 Shut down and parked Det var det! Model: PSS 757-200. Sliter litt med approachen og landingen i forbindelse med AP... Kommer som regel greit inn på ILS'en, men ofte litt høyt. Flyet vil ikke fløge den vertikale glidebanen, og når jeg setter på flaps går flyet som oftest ganske mye oppover (er jo forsiktig og setter bare litt og litt flaps...) Noen tips? Siter
Hans Fredrik Sunde Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Fine Bilder med stemning i, av et like Fint Fly (selvom jeg synes modellen er litt... :crazy: i forhold til en B757(men jeg begynner å bli trøtt, så det kan nok være feil det jeg skriver :grin: )) Siter
Even Moe Egenes Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Er veldig feil det du skriver.. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 http://www.airliners.net/photo/DHL-Cargo/Boeing-757-236(SF)/1403049/L/ Ser ikke hvor det er så ulikt. :crazy: Nydelige bilder! Holder selv på å sysle med denne flotte fuglen for tiden. :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Fine bilder dette. Du kommer for høyt inn sier du? Bruker du VNAV eller FLCH hele veien ned,til satt høyde? Jeg har allefall merket at FLCH ikke funker som den skal :crazy: Jeg decenter med vs fra Transition height og ned som regel,iflg høyden i Charts eller FMC legs. Jeg tar som regel hjul ute på 2000 fot,og Flaps og div set for landing på 1000 fot.Max appr speed er da 150knts. Sender med denne linken The bibel of 757 Siter
Even Moe Egenes Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Sa jeg var trøtt :grin: Ja for det du sa stemmet ikke;) Siter
Petter Tandberg Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Takker. Takk for tips Lars Petter! Siter
Paulo Fernandes Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Veldig nice dette! Varme og koselig bilder Beste jeg har sett fra deg tror jeg! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.