Skrevet 29. oktober 2008 16 år Nå til Lørdag (1.11) har jeg tenkt å ta på meg et par sett med ullundertøy, varme jakker og bukser, og selfølgelig luer og votter. :grin: Jeg skal ta første bussen til Gardermoen, og ta noen bilder av soloppgangen mm. Jeg håper på mye traffik (heller litt kø da, for å si de sånn) Jeg håper selfølgelg å få med meg en Norwegian MD80 (da NAX sulle fly disse mer da Sterling er konkurs), Korean Air Cargo, mm de lander på 19R fra ca. 11-13 (og soloppgangen er det greiest motsatt :grin: Noen som har tenkt seg opp på lørdagen? PS: Skulle Krabi komme 1.11? eler var det utsatt IGJEN :crazy: :confused:
Skrevet 29. oktober 2008 16 år Hvis været forblir som det er kan jeg love deg kø. Det var fly der i dag som brukte EN time fra gate til Take Off.
Skrevet 29. oktober 2008 16 år PS: Skulle Krabi komme 1.11? eler var det utsatt IGJEN :crazy: :confused: Har "Krabi" med Boeing 747 å gjøre, eller...? 1. Hvis ja, så lurer jeg på det samme. 2. Hvis nei, så lurer jeg både på når den nye B747 ruten begynner å frekventere ENGM, OG hva Krabi er.
Skrevet 29. oktober 2008 16 år PS: Skulle Krabi komme 1.11? eler var det utsatt IGJEN :crazy: :confused: Har "Krabi" med Boeing 747 å gjøre' date=' eller...? 1. Hvis ja, så lurer jeg på det samme. 2. Hvis nei, så lurer jeg både på når den nye B747 ruten begynner å frekventere ENGM, OG hva Krabi er. [/quote'] 1.Krabi air utsatte igjen, til 1.desember tror jeg det var. 2.Hørte noe snakk om at de føste flygningene skulle betjenes av en 767-300ER og Krabi er en plass i Thailand.
Skrevet 29. oktober 2008 16 år Krabi Airlines starter opp(forhåpentligvis) 1.Desember 2008. Ruten vil i begynnelsen bli flydd med en B767-300ER, men Krabi sier de vil gå over til B747-400 etter en kort stund.
Skrevet 29. oktober 2008 16 år Forfatter å som de må til De-Ice, er dette "hoved-konfig": Vind fra nord: Landing:01R Take-Off:01L Vind fra sør: Landing: 19R Take-Off: 19L
Skrevet 31. oktober 2008 16 år Forfatter Hvordan er værforholdene der nå (Vollen/Gardermoen generelt)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.